دانلود picd 20.15.05.0313 – ثبت و به اشتراک‌گذاری آسان اسکرین‌شات برای کاربران ویندوز

دانلود picd 20.15.05.0313 - ثبت و به اشتراک‌گذاری آسان اسکرین‌شات برای کاربران ویندوز

 

دانلود picd

| ثبت و به اشتراک‌گذاری آسان اسکرین‌شات برای کاربران ویندوز |

 

picd 20.15.05.0313 نام ابزاری رایگان و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند فرآیند ثبت و به‌اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات در سیستم‌عامل ویندوز را ساده و آسان‌تر انجام دهند. همانطور که می‌دانید، قابلیت ثبت اسکرین‌شات در گوشی موبایل کاربرد بسیاری در روزمره ما دارد و از آنجا که امکان استفاده از آن ساده است، تقریبا مشکل خاصی برای استفاده از این قابلیت در موبایل و تبلت نداریم. اما در ویندوز، کمی این امکان متفاوت است و روش‌های مختلفی برای استفاده از آن وجود دارد. به تازگی سرویس جدیدی تحت عنوان picd شروع به کار کرده که با استفاده از آن، کاربر با سهولت بیشتری می‌تواند در محیط ویندوز اقدام به ثبت اسکرین‌شات کند.

به کمک این برنامه، شما به راحتی می‌توانید از قسمت دلخواه خود از صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید و یا اینکه در مواقع لازم، تصاویر را به صورت تمام صفحه ذخیره کنید. این سرویس همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به راحتی اسکرین‌شات‌های خود را با دیگر کاربران در دنیا به اشتراک بگذارید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و آسان است و پس از نصب، دکمه PrtScn در کیبورد می‌تواند فرآیند ثبت اسکرین‌شات را برایتان به صورت به اجرا درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار picd را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار picd :

– امکان ثبت ساده و سریع اسکرین‌شات در محیط ویندوز

– امکان گرفتن اسکرین‌شات از قسمتی از صفحه نمایش

– امکان ثبت اسکرین‌شات تمام صفحه

– قابلیت ذخیره اسکرین‌شات در سیستم و یا فضای ابری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

picd.cover1  300x187 - دانلود picd 20.15.05.0313 - ثبت و به اشتراک‌گذاری آسان اسکرین‌شات برای کاربران ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR