دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC

دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC

 

دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای کامپیوتر

| بازی فتتح سرزمین‌ها: پادشاهی در قرون وسطی |

| نسخه SKIDROW |

 

Conquest Medieval Kingdoms بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2021 توسط Aserisoft ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، فرصتی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید در یک عنوان جدید و استراتژیک با اتخاذ تصمماتی به‌موقع و صحیح، در یک جنگ بزرگ و حماسی شرکت کنید. در این بازی شما می‌توانید به عنوان حاکم یک امپراتوری بزرگ ایفای نقش کنید و یا اینکه بر حسب انتخاب خود، یک پادشاهی کوچک و نوپا را شروع کنید. هریک از این سناریوها خصوصیات خاص خود را دارند و ممکن است ماجراجویی‌های پیش‌بینی نشده‌ای را در هریک از آن‌ها تجربه کنید.

ارتش خود را آماده کنید و برای فتح سرزمین دشمن دست به کار شوید. شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف بازی تصمیم‌گیری کنید و به طور مستقیم بر سرزمین آن‌ها حمله کنید؛ البته توجه داشته باشید شاید که دشمن برای این شرایط دامی را برای شما در نظر گرفته باشند. سواره نظام، شمشیر بازان، نیزه داران و کمانداران از جمله مردان شما در زمین بازی هستند که باید ضمن سازماندهی آن‌ها، با استراتژی خاص خود در شرایط مختلف از هریک استفاده کنید و با دستورالعمل‌های خود، دشمن را تسلیم خواسته‌های خود کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Conquest Medieval Kingdoms را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Conquest Medieval Kingdoms 1 300x169 - دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC Conquest Medieval Kingdoms 2 300x169 - دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC

 

Conquest Medieval Kingdoms 3 300x169 - دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC Conquest Medieval Kingdoms 4 300x169 - دانلود بازی Conquest Medieval Kingdoms برای PC

 

تریلر بازی Conquest Medieval Kingdoms :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 857 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR