دانلود STOIK Deformer 4.0.1.4923 – ساخت تصاویر بامزه و خنده دار

دانلود STOIK Deformer 4.0.1.4923 - ساخت تصاویر بامزه و خنده دار

 

دانلود STOIK Deformer

| ساخت تصاویر بامزه و خنده دار |

 

STOIK Deformer 4.0.1.4923 نام نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تصاویری جالب ، بامزه و بسیار خنده دار را به کمک افکت های طنز ایجاد کنید. Deformer می تواند تصاویری بسیار خنده دار را برای شما ایجاد کند ، با تغییر دادن عکس چهره دوستتان ، سر به سر او بگذارید و تصویر آماده شده را برای او ارسال کنید ! به کمک این برنامه شما می توانید افکت های گوناگونی را بر روی تصاویر اعمال کنید و آنان را به صورت انیمیشن های GIF با دوستان به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید اوقات فان و خنده داری را با چهره دوستان داشته باشید ، بهتر است از نرم افزار Deformer برای شوخی با آنان استفاده کنید. این نرم افزار در مجمو 23 افکت منحصر به فرد را در خودی جای داده است که از جمله آنان می توان به Explosions, Collapses, Ripples, Pixel Storm, Waves و بسیاری دیگر اشاره کرد. این نرم افزار مناسب برای کارهای هنری و کار با چهره ها و ایجاد تغییرات اساسی در آن است ، افکت هایی خیره کننده را با تصاویر کلاژ دوستانه تان ترکیب کنید و از نتیجه کار شگفت زده شوید ! هم اکنون می توانید نرم افزار STOIK Deformer را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار STOIK Deformer :

– دارا بودن مجموعه افکت های بسیار حرفه ای و محبوب برای کار با چهره ها

– طراحی جدید با سرعت و پایداری بسیار بیشتر

– ساخت آسان تصویرهای جالب ، فیلم ها و یا انیمیشن های GIF

– دارا بودن افکت ها و فیلترهای جدید و منحصر به فرد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR