دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 – کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید

دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 - کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Concepts برای اندروید

| کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید |

 

Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید در زمینه فراهم‌سازی یک فضای ایده‌آل برای تفکر، ایده‌پردازی، خلاقیت و ترسیم است که به شما فرصتی می‌دهد تا بتوانید هرگونه ایده و یا خلاقیت فکری خود در زمینه‌های مختلف را به تصویر بکشید. این برنامه مجهز به ده‌ها ابزار پیشرفته و قدرتمند در زمینه طراحی و ترسیم است که می‌توانید آن‌ها را در ترسیم استوری برد، نمونه اولیه محصولات، پلان و … استفاده کرده و نهایتا طرح‌های آماده‌ شده‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تمامی ترسیم‌ها در محیط این اپلیکیشن، در قالب خطوط برداری است؛ این بدان معناست که هر خطی که در این نرم افزار ترسیم می‌کنید به شکل تمام و کمال قابل ویرایش است. خودکار، ماژیک و مداد از ابزارهای اولیه‌ای و اصلی هستند که در این اپلیکیشن برای ترسیم‌های شما در دسترس قرار دارند. این اپلیکیشن به طور حرفه‌ای در شرکت‌های بزرگ دنیا همانند دیزنی، پلی استیشن، فیلیپس، اچ‌پی، اپل، گوگل و … برای ترسیم و ایده‌‌پردازی‌ها مورد استفاده واقع می‌شود و به دلیل دارا بودن امکاناتی جذاب و منحصر به فرد، به عنوان یکی از ابزارهای حرفه‌ای در این زمینه کاربرد دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Concepts برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Concepts:

– دارا بودن امکان طراحی و ترسیم دیجیتالی با خودکار، مداد، ماژیک، فرچه و …

– دارا بودن تعداد بی‌نهایت صفحه‌ی سفید و آماده برای طراحی

– امکان کاستومایز کردن ابزارهای ترسیم به صورت شخصی

– مجهز بودن به سیستم انتخاب رنک پیشرفته و دقیق

– امکان استفاده از تصاویر در طرح‌ها

– قابلیت خروجی گرفتن در انواع فرمت‌های وکتور و رستر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Concepts1 75x150 - دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 - کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید Concepts2 75x150 - دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 - کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید Concepts3 75x150 - دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 - کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید Concepts4 75x150 - دانلود Concepts: Sketch, Note, Draw 2022.02.12 - کانسپتز؛ نرم افزار طراحی و ترسیم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 243 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR