دانلود SwitchExplorer 1.1.0 – بازگردانی اکسپلورر ویندوز 11 به ویندوز 10

دانلود SwitchExplorer 1.1.0 - بازگردانی اکسپلورر ویندوز 11 به ویندوز 10

 

دانلود SwitchExplorer

| بازگردانی اکسپلورر ویندوز 11 به ویندوز 10 |

 

SwitchExplorer 1.1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور سوئیچ آسان و سریع بین فایل اکسپلورر ویندوز 10 و 11 است که می‌تواند این کار را تنها با یک کلیک و بدون نیاز به هیچگونه تنظیم خاصی برای شما انجام دهد. علی‌رغم پیشرفت‌های قابل توجه و چشم‌گیر ویندوز 11، نمی‌توان گفت که همه‌ی کاربران نسبت به امکانات جدید آن راضی بوده و یا هستند. اگر که شما هم از کاربران سیستم‌عامل ویندوز هستید، احتمالا برخی از قابلیت‌های جدید ویندوز 11 به مذاق‌تان خوش نیامده و به دنبال راهی برای برگشت به حالت قدیم هستید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری کوچک و کاربردی را آماده کرده‌ایم که به سرعت می‌توانید از طریق آن، فایل اکسپلورر را به ویندوز 10 برگردانید و در هر زمان، به سرعت بین دو فایل اکسپلورر مختلف ویندوز 10 و ویندوز 11 سوئیچ کنید.

این نرم افزار دارای یک عملکرد سریع و خودکار است که با دبل کلیک کردن روی آن، به سرعت می‌توانید فایل اکسپلورر فعلی خود را به حالت قبل برگردانید. در واقع این نرم افزار، هیچ رابط کاربری ندارد و تنها بسته به حالت فعال در ویندوز، فایل اکسپلورر را سوئیچ می‌کند. این ابزار در واقع با تغییراتی ساده و سریع در رجیستری ویندوز، فایل اکسپلورر را بین حالات ویندوز 10 و 11 سوئیچ می‌کند تا بتوانید بسته به سلیقه یا عادت خود، هریک از آن‌ها را فعال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SwitchExplorer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SwitchExplorer :

– عملکرد ساده و سریع

– سوئیچ و جابه‌جایی ساده و سریع بین فایل اکسپلورر ویندوز 10 و ویندوز 11

– مناسب برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR