دانلود بازی Strike Vector EX برای PC

دانلود بازی Strike Vector EX برای PC

 

دانلود بازی Strike Vector EX برای کامپیوتر

| بازی نبرد وکتورها |

| نسخه CODEX |

 

Strike Vector EX بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Ragequit Corporation ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خواه ناخواه با گذشت تکنولوژی و زمان، وسایل نقلیه ما به کلی تغییر می‌کنند و چه بسا روزی برسد که این وسایل از سطح زمین فاصله بگیرند و به صورت شناور در هوا حرکت کنند. در این بازی کامپیوتری، شما می‌توانید از تجربه این وسایل نقلیه در دنیای آینده لذت ببرید! سرعت بسیار بالا، توانایی‌های تخریب در مقیاس وسیع و بازدید از مکان‌هایی باورنکردنی از مهم‌ترین امکانات آن هستند.

در این بازی کامپیوتری، شما می‌توانید وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب و خلبانی آن را بر عهده بگیرید. چالشی سخت در انتظار شماست و این امکان برایتان وجود دارد که ظاهر این وسیله نقلیه و حتی سلاح‌های آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. در این بازی جذاب، چشم‌اندازی از نبردهای نسل آینده به تصویر کشیده خواهد شد که شما را تا با مدت‌ها با خود سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Strike Vector EX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Strike Vector EX1 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC Strike Vector EX2 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC

 

Strike Vector EX3 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC Strike Vector EX4 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC

 

Strike Vector EX5 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC Strike Vector EX6 300x169 - دانلود بازی Strike Vector EX برای PC

 

تریلر بازی Strike Vector EX:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 (64 Bit Only), Windows 8 (64 Bit Only), Windows 10 (64 Bit Only)
Processor: X64 Dual Core CPU, 2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 1 GB Ram
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB Available Space
Sound Card: Any
Additional Notes: Internet Connection Required for Online Multiplayer

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 (64 Bit Only), Windows 8 (64 Bit Only), Windows 10 (64 Bit Only)
Processor: X64 Quad Core CPU, 3+ GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete Non Mobile GPU with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 7 GB Available Space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.65 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR