دانلود Air Live Drive Pro 2.4.2 – دسترسی سریع به حساب‌های ابری در ویندوز

دانلود Air Live Drive Pro 2.4.2 - دسترسی سریع به حساب‌های ابری در ویندوز

 

دانلود Air Live Drive Pro

| نرم افزار دسترسی سریع به حساب‌های ابری در ویندوز |

 

Air Live Drive Pro 2.4.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که از طریق آن، کاربر می‌تواند به شکل سریع‌تری به حساب‌های ابری خود در ویندوز دسترسی داشته باشد. حساب های ابری مجموعه‌ای از سرویس‌های اینترنتی هستند که امکان ذخیره و مدیریت داده‌ها و برنامه‌ها را در یک محیط آنلاین فراهم می‌کنند. این سرویس‌ها از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند و به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به سرورها و سخت‌افزارهای خاص، داده‌های خود را در یک محیط پویا و امن ذخیره و به آن‌ها دسترسی داشته باشند. یکی از مزیت‌های استفاده از حساب های ابری، امکان دسترسی به داده‌ها از هر کجا و هر زمانی است. با داشتن این حساب، شما می‌توانید از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت به داده‌های خود دسترسی داشته باشید. این موضوع بسیار مناسب برای افرادی است که در مکان‌ها و زمان‌های مختلف کار می‌کنند.

اگر که شما نیز از حساب‌های ابری مختلفی استفاده می‌کنید و همواره دسترسی به اطلاعات موجود در این حساب‌ها برایتان سخت و زمان‌بر است، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند امکان دسترسی به اطلاعات موجود در فضاهای ابری را برای شما ساده‌تر کند. با این ابزار، شما می‌توانید کلیه سرویس‌های ابری که استفاده می‌کنید را در قالب یک درایو ویندوزی در لیست پارتیشن‌ها داشته باشید و مشابه با یک درایو واقعی با آن رفتار کنید. در واقع این ابزار، یک شرتکات مفید را در کنار دیگر درایوها برای هر سیستم ابری ایجاد می‌کند که بتوانید با یک دبل کلیک ساده به آن وارد شده و به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Air Live Drive Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Air Live Drive Pro :

– امکان استفاده از فضای ابری مشابه به هارد دیسک

– قابلیت دانلود و آپلود مستقیم به حساب ابری

– پشتیبانی از کلیه سیستم‌های ابری رایج شامل وان درایو، دراپ باکس، مگا و …

– امکان ذخیره مستقیم دیتا در فضای ابری و آزادسازی فضای هارد دیسک

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AirLiveDrive Pro.cover1  300x131 - دانلود Air Live Drive Pro 2.4.2 - دسترسی سریع به حساب‌های ابری در ویندوز AirLiveDrive Pro.cover2  300x131 - دانلود Air Live Drive Pro 2.4.2 - دسترسی سریع به حساب‌های ابری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR