دانلود PilotEdit 16.3.0 – ویرایش فایل های FTP

دانلود PilotEdit 15.4.0 - ویرایش فایل های FTP

 

دانلود PilotEdit

| ویرایش فایل های FTP |

 

PilotEdit 16.3.0 یک نرم افزار ویرایشگر فایل های FTP با حجم های بالاتر از 4 گیگابایت می باشد که به شما این اجازه را می دهد تا فایل ها و دایرکتوری های FTP را به براحتی ایجاد، ویرایش، دسته بندی و جستجو نمایید و حتی بتوانید فایل های خود را از طریق این نرم افزار بر روی سرور های خود با استفاده نام و آدرس سرور آپلود و یا از آنها دانلود نمایید. این برنامه به کاربران امکان اجرای اسکریپت ها و استخراج رشته ها را می دهد که این اسکریپت ها می توانند از کدگذاری های UTF-8 و یا کاراکتر بندی ANSI پشتیبانی نمایند. از ویژگی های مهم این برنامه می توان به امکان جستجو و تغییر در کدها، رمز گذاری کد ها با استفاده از سیستم کد گذاری AES 256، کدنویسی خودکار، ادغام فایل ها حجیم و بیشتر از 100 مگابایت با یکدیگر و آپلود و دانلود آنها اشاره کرد.

از آنجایی که نرم افزار های مشابه حجم زیادی داشته و یا در زمان ویرایش فایل های FTP حجم بسیار زیادی از حافظه RAM و منابع کلی سیستم عامل را مصرف می کنند، این برنامه بر خلاف سایر برنامه های مشابه به هیچ عنوان منابع سیستم را درگیر نکرده و کاربران می توانند حتی با دارا بودن یک سیستم نه چندان قوی نیز از استفاده از این نرم افزار کاربردی با محیط کاربری ساده و یکپارچه استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PilotEdit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PilotEdit :

– ویرایش فایل های اسکریپت و استخراج رشته ها

– ویرایش فایل های حجیم تر از 4 گیگابایت

– مصرف کم منابع سیستمی مانند RAM

– ویرایشگر پیشرفته متن با پشتیبانی از انکودینگ کاراکتر ANSI و UTF-8

– مقایسه و ادغام فایل های بزرگتر از 100 مگابایت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود PilotEdit 15.4.0 - ویرایش فایل های FTP



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35/36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR