دانلود Aarhus Workbench 6.7 – پردازش و بصری‌سازی داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی

دانلود Aarhus Workbench 6.7 - پردازش و بصری‌سازی داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی

 

دانلود Aarhus Workbench

| پردازش و بصری‌سازی داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی |

 

Aarhus Workbench 6.7 نام یک بسته نرم افزاری منحصر به فرد ویندوز برای پردازش و همچنین تجسم داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی است. این بسته، تمام مراحل پیش روی شما در جریان کاری حوزه تخصصی‌تان را در خود جای داده تا بتوانید در محیطی یکپارچه و مفهومی، به مدیریت و مصورسازی داده‌ها بپردازید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید داده‌های خام خود را در کنار هم قرار داده و با آنالیز و تفسیر داده‌ها، نهایتا به یک تصویر نهایی برسید و آن را در مطالعات خود مورد بررسی قرار دهید.

این بسته نرم افزاری، شامل ماژول‌های پردازش اختصاصی داده برای بسیاری از داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی است که نیاز بسیاری از متخصصین این حوزه را برطرف می‌سازد. این برنامه به همراه یک پلتفرم GIS یکپارچه و یک سیستم‌ ذخیره در پایگاه داده قوی و یک ابزار برجسته جهت کار با داده‌های حوزه ژئوفیزیک در دسترس شما قرار می‌گیرد که امیدواریم تجربه‌ی کار با آن برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Aarhus Workbench را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aarhus Workbench :

پشتیبانی از داده‌های الکتریکی و الکترومغناطیسی از هر دو سیستم هوایی و زمینی

– دارا بودن ابزارها و فیلترهای پردازش

– پشتیبانی از انواع مدل‌های دیجیتالی ارتفاع

– یکپارچگی با اینترفیس GIS با پشتیبانی از WMTS برای پردازش و مصور‌سازی ساده‌تر

– امکان شبکه‌بندی 2D/3D

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aarhus Workbench.cover1  300x172 - دانلود Aarhus Workbench 6.7 - پردازش و بصری‌سازی داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی Aarhus Workbench.cover2  300x192 - دانلود Aarhus Workbench 6.7 - پردازش و بصری‌سازی داده‌های ژئوفیزیکی و زمین‌شناسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 224 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR