دانلود Titan SFTP Server 2.0.14.2256 – نرم افزار تایتان اس‌اف‌تی‌پی سرور

دانلود Titan SFTP Server 2.0.14.2256 - نرم افزار تایتان اس‌اف‌تی‌پی سرور

 

دانلود Titan SFTP Server

| نرم افزار تایتان اس‌اف‌تی‌پی سرور |

 

Titan SFTP Server 2.0.14.2256 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و کاربردی به منظور راه‌اندازی سرور اس‌اف‌تی‌پی (SFTP) است. این نرم افزار، تاکنون توسط بیش از 30 هزار کمپانی مطرح در سراسر دنیا مورد استفاده واقع شده و به کمک آن، کاربران می‌توانند اطلاعات خود را از طریق پروتکل امن SFTP منتقل کنند و از تجربه کار با این ابزار نهایت استفاده را ببرند. این نرم افزار، قادر است انتظارات شما در زمینه‌ی دانلود/آپلود فایل‌ها از سرور اس‌اف‌تی‌پی را برآورده کند و یکی از بهترین ابزارها در این زمینه به شمار می‌رود. این برنامه، راهکاری برای انتقال امن فایل‌ها از طریق پروتکل SFTP (Secure File Transfer Protocol) است . اس‌اف‌تی‌پی یک پروتکل ارتباطی است که برای انتقال فایل‌ها از یک سیستم به سیستم دیگر از طریق اتصال امن از راه دور (Remote) استفاده می‌شود. این پروتکل از رمزنگاری برای حفاظت از اطلاعات در حین انتقال استفاده می‌کند، بنابراین اطلاعات شما در طول انتقال توسط افراد ناخواسته قابل دسترسی نخواهند بود.

نرم‌افزار Titan SFTP به عنوان یک کلاینت SFTP و یا سرور SFTP عمل می‌کند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید از آن برای ارسال و دریافت فایل‌ها به صورت امن بین سیستم‌های مختلف استفاده کنید. در صورتی که به یک ابزار قابل اطمینان برای دانلود و آپلود از سرورهای اس‌اف‌تی‌پی احتیاج دارید، این برنامه می‌تواند به خوبی انتظار شما در این زمینه را برآورده کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Titan SFTP Server را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Titan SFTP Server :

– قابلیت ضبط فیلم و استریم آنلاین

– امکان ضبط فیلم برای نیازهای آموزشی، پشتیبانی آنلاین، استریم بازی‌های کامپیوتری و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Titan SFTP Server.cover1  300x187 - دانلود Titan SFTP Server 2.0.14.2256 - نرم افزار تایتان اس‌اف‌تی‌پی سرور Titan SFTP Server.cover2  300x169 - دانلود Titan SFTP Server 2.0.14.2256 - نرم افزار تایتان اس‌اف‌تی‌پی سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 509 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR