دانلود Hetman Linux Recovery 2.5 Unlimited / Commercial / Office / Home – بازیابی اطلاعات از پارتیشن لینوکس

دانلود Hetman Linux Recovery 1.6 Unlimited / Commercial / Office / Home - بازیابی اطلاعات از پارتیشن لینوکس

 

دانلود Hetman Linux Recovery

| بازیابی اطلاعات از پارتیشن لینوکس |

 

Hetman Linux Recovery 2.5 Unlimited / Commercial / Office / Home نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند است که جهت بازیابی اطلاعات از پارتیشن لینوکس در سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است. همانطور که می‌دانید، فایل فرمت درایوها در سیستم‌عامل لینوکس با ویندوز متفاوت است؛ به بیان دقیق‌تر اگر هارد درایو و یا حافظه‌ای که متصل به سیستم شماست با فایل فرمت لینوکس باشد، سیستم‌عامل ویندوز قادر به شناسایی آن نیست. برای این منظور، لازم است که از نرم افزاری واسط برای دسترسی به محتوای این حافظه‌ها استفاده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید از فایل‌ سیستم‌های لینوکس نظیر Ext2/3/4, ReiserFS, XFS, UFS و …، اطلاعات حذف شده خود را بازیابی نمایید.

با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند محتوای حذف شده از حافظه‌های لینوکس را به آسانی بازگردانی کند. این نرم افزار از هارد درایو، حافظه فلش و مموری کارت پشتیبانی می‌کند و با الگوریتم‌های قدرتمند خود، اطلاعات حذف شده از اینگونه حافظه‌ها را بازیابی می‌کند. سناریوهای مختلف از قبیل حذف تصادفی اطلاعات، وجود مشکل در حافظه، فرمت کردن حافظه و … نیز در این برنامه به طور کامل پشتیبانی شده و شما به آسانی می‌توانید اطلاعات مربوط به توزیع‌های مختلف لینوکس از قبیل Unix, FreeBSD, OpenBSD, Debian, Ubuntu, CentOs, SUSE, Solaris و … را با این برنامه به راحتی ریکاوری کنید. شما کاربران عزیز می‌تواند ریز جزئیات مربوط به امکانات این برنامه را در ادامه مطلب مشاهده و تازه‌ترین نسخه نرم افزار Hetman Linux Recovery را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Hetman Linux Recovery :

– امکان بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، فلش و مموری کارت مربوط به توزیع‌های لینوکس

– پشتیبانی از لینوکس Unix, FreeBSD, OpenBSD, Debian, Ubuntu, CentOs, SUSE, Solaris و …

– امکان بازیابی اطلاعات دیسک‌های فرمت شده با شانس بالای ریکاوری

– پشتیبانی از فایل سیستم Ext2/3/4, ReiserFS, XFS, UFS

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا، حرفه‌ای و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hetman Linux Recovery.cover1  300x179 - دانلود Hetman Linux Recovery 2.5 Unlimited / Commercial / Office / Home - بازیابی اطلاعات از پارتیشن لینوکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR