دانلود Appeon Powerbuilder 2021 Build 1288 – محیط توسعه ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS

دانلود Appeon Powerbuilder 2021 Build 1288 - محیط توسعه ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS

 

دانلود Appeon Powerbuilder

| محیط توسعه ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS |

 

Appeon Powerbuilder 2021 Build 1288 نام یک محیط توسعه قدرتمند و کاربردی است که توسط دو شرکت SAP/Appeon ساخته و توسعه داده می‌شود. این روزها تقریبا همه افراد فعال در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه نرم افزار، با ابزارها و محیط‌های توسعه مخصوص به زبان‌های برنامه‌نویسی مورد علاقه خود آشنایی دارند. در این میان، شماری از ابزارها هم هستند که می‌توان آن‌ را برای توسعه اپلیکیشن‌هایی در چند زبان به طور همزمان مورد استفاده قرار داد. در واقع این دسته از نرم افزارها، محدودیتی از نظر زبان و یا تکنولوژی پیش روی توسعه‌دهنده قرار نمی‌دهند. نرم افزار پاوربیلدر هم از جمله همین ابزارهاست که سعی کرده یک محیط توسعه قوی و مجهز را برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS فارهم نماید.

پاوربیلدر 2021، یک مجموعه از ابزارهای نرم افزاری برای توسعه اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS است. این محصول، به شما امکاناتی را ارائه می‌کند تا بتوانید پروژه نرم افزاری خود را با سرعت و کیفیت بهتر برای پلتفرم‌های دلخواه خود آماده کنید. با این مجموعه، شما می‌توانید پروژه‌هایی عملی و واقعی بسازید و با بهره‌گیری از کتابخانه اطلاعاتی گسترده آن، همه نیازهای خود در این زمینه را تحت پوشش قرار دهید. با این برنامه، شما می‌توانید اپلیکیشن‌هایی با تکنولوژی کلاینت/سرور بسازید و محیط کاربری آن‌ها را هم در همین برنامه طراحی و اجرا کنید. جزئیات کلیدی در رابطه با این محیط توسعه قدرتمند و حرفه‌ای را در ادامه مطلب بخوانید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Appeon Powerbuilder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Appeon Powerbuilder :

– دارا بودن محیط توسعه زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (ساخته شده بر پایه SnapDevelop IDE) برای ساخت پروژه‌های غیر گرافیکی سی‌شارپ نظیر C# Web APIs, Unit Testing (xUnit) و …

– دارا بودن امکان برقراری ارتباط با انواع پایگاه‌های داده SQL Server, Oracle, PostgreSQL, SQL و …

– مناسب برای توسعه اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS

– امکان تولید و اجرای پروژه‌های کلاینت سرور

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Appeon Powerbuilder.cover1  300x136 - دانلود Appeon Powerbuilder 2021 Build 1288 - محیط توسعه ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS Appeon Powerbuilder.cover2  300x187 - دانلود Appeon Powerbuilder 2021 Build 1288 - محیط توسعه ساخت اپلیکیشن‌های ویندوز، اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.63 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR