دانلود WinWidgets 1.2.1 – ساخت و استفاده آسان از ویجت‌ها در ویندوز

دانلود WinWidgets 1.2.1 - ساخت و استفاده آسان از ویجت‌ها در ویندوز

 

دانلود WinWidgets

| ساخت و استفاده آسان از ویجت‌ها در ویندوز |

 

WinWidgets 1.2.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که به کمک آن، شما می‌توانید برای ویندوز ویجت‌هایی کاربردی بسازید و از امکانات آن بهره ببرید. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌های جدید مجهز به ویجت‌هایی هستند که کار با آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. بسیاری از کاربران نیز ترجیح می‌دهند که کارهای ساده‌ی خود را از طریق این ویجت‌ها انجام دهند. از طرفی، با توجه به ماهیتی که ویجت‌ها دارند، قرار دادن آن در محیطی که دسترسی ساده‌تری دارند می‌تواند تا حد زیادی سرعت انجام کارهای شما را بالا ببرد. با توجه به محبوبیت بالای سیستم‌عامل اندروید و ویجت‌های این سیستم‌عامل، رفته رفته شاهد فراگیر شدن استفاده از ویجت‌ها در دیگر پلتفرم‌ها از جمله سیستم‌عامل محبوب ویندوز هستیم. اگر که شما هم علاقه‌مند به ساختن و استفاده از ویجت‌های آماده در ویندوز هستید، ما برایتان یک ابزار جدید را آماده کرده‌ایم که این کار را برای شما انجام می‌دهد.

ابزارهای متعددی در ویندوز برای ساخت و استفاده از ویجت‌ها در دسترس هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به Rainmeter اشاره کرد. ولی اگر ترجیح می‌دهید که برای این کار از یک ابزار سبک و ساده‌تر استفاده کنید،‌پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. نرم افزار فوق، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با JavaScript, CSS, HTML که همگی استانداردهای طراحی وب هستند، ویجت‌های دلخواه خود را بسازید و آن‌ها را دز دسکتاپ ویندوز قرار داده و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinWidgets را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinWidgets :

– امکان ساخت ویجت‌هایی جذاب و کاربردی متناسب با نیاز شخصی کاربر

– امکان ساخت ویجت با زبان‌های طراحی وب نظیر JS, HTML, CSS

– قابلیت ساختن ویجت از طریق Drag & Drop

– امکان کنترل ساده‌تر ویجت‌های ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

WinWidgets.cover1  300x249 - دانلود WinWidgets 1.2.1 - ساخت و استفاده آسان از ویجت‌ها در ویندوز WinWidgets.cover2  300x249 - دانلود WinWidgets 1.2.1 - ساخت و استفاده آسان از ویجت‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR