دانلود CloneDVD 2.9.3.7 – نرم افزار کپی‌برداری از دیسک‌های DVD

دانلود CloneDVD 7 Ultimate 7.0.2.1 - نرم افزار کپی‌برداری از دیسک‌های DVD

 

دانلود CloneDVD

| نرم افزار کپی‌برداری از دیسک‌های DVD |

 

CloneDVD 2.9.3.7 نام یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه پوشش به نیازهای کاربران در امر رایت و کپی‌برداری از دیسک‌ها است. بسیاری از دیسک‌ها، به روشی از سوی شکرت تولید‌کننده رایت می‌شوند که به هیچ شکل محتوای آن‌ها قابل کپی‌برداری و یا رایت بر روی دیسک جدید نیست. اینگونه دیسک‌ها، دارای قفل منطقه‌ای هستند که امکان کپی‌بداری و یا ریپ کردن آن‌ها به روش عادی میسر نیست. در همین راستا، ابزارهای متعددی تولید و روانه بازار شده‌اند که می‌توانند این مشکل را برطرف کرده و بسیاری از محدودیت‌ها در رابطه با اینگونه دیسک‌ها را از بین ببرند.

نرم افزار کلون دی‌وی‌دی، یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در این زمینه است که می‌تواند با شکستن کدهای محافظتی و منطقه‌ای DVD، امکان کپی‌برداری از دیسک‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم سازد. به طور کلی، نرم فزار کلون دی‌وی‌دی یکی از بهترین راهکارهای موجود برای رایت و کپی گرفتن از دیسک‌ها است که مجموعه‌ای از امکانات مفید و کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان پشتیبان‌گیری از محتوای دیسک‌ها، قابلیت رایت فیلم با کیفیت عالی، تبدیل و فشرده‌سازی DVD-9 به DVD-5 و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CloneDVD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CloneDVD  :

– امکان کپی‌برداری از دیسک‌های حاوی فیلم DVD با محدودیت منطقه‌ای

– امکان شکستن انواع قفل‌ها از روی دیسک‌های دی‌وی‌دی

– قابلیت تهیه ایمیج از دیسک DVD

– امکان ریپ کردن محتوای دیسک‌ها

– قابلیت ذخیره‌سازی صوت و تصویر از روی DVD

– امکان ساخت آسان دیسک‌های DVD

– امکان تبدیل فرمت ویدیوها به همدیگر

– قابلیت ساخت اسلایدشوی عکس‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CloneDVD.cover1  300x195 - دانلود CloneDVD 2.9.3.7 - نرم افزار کپی‌برداری از دیسک‌های DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR