دانلود Active ISO Burner 4.0.3 + Portable – رایت ایمیج های ایزو

دانلود Active ISO Burner 4.0.3 + Portable - رایت ایمیج های ایزو

 

دانلود Active ISO Burner

| نرم افزار رایت ایمیج های ایزو |

 

Active ISO Burner 4.0.3 + Portable نام نرم افزاری رایگان و کم حجم، به منظور رایت آسان ایمیج‌های ISO بر روی انواع دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray است. اگر شما نیز به دنبال ابزاری جهت رایت آسان و سریع ایمیج‌های خود هستید، هیچ نیازی به ابزارهای حجیم و سنگینی همچون Nero نیست! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، قادر است به سادگی ایمیج‌های شما با فرمت ISO را بر روی انواع دیسک‌های سی‌دی، دی‌وی‌دی یا بلوری رایت کند.

رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده است، از این رو حتی مبتدی‌ترین کاربران می‌توانند دیسک‌های خود را با آن رایت کنند. تنها کافیست که فایل ایمیج خود را به برنامه معرفی کرده و سپس با انتخاب دستگاه رایتر خود و تنظیم سرعت رایت، ایمیج خود را بر روی دیسک رایت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Active ISO Burner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Active ISO Burner :

– یوزر اینترفیس زیبا و مناسب با کار انواع کاربران

– دارا بودن نسخه نصبی و پرتابل

– پشتیبانی از انواع دیسک‌های CD/DVD/BD

– قابلیت تنظیم سرعت و رایتر پیش از آغاز فرآیند رایت

– مناسب برای انواع ایمیج‌های ISO

– پشتیبانی از استاندارد ISO 9660

– سازگاری با امکان رایت اتوماتیک به تعداد دلخواه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR