دانلود CPU Display 1.0.0.0 – نمایش اطلاعات پردازنده سیستم

دانلود CPU Display 1.0.0.0 - نمایش اطلاعات پردازنده سیستم

 

دانلود CPU Display

| نمایش اطلاعات پردازنده سیستم |

 

CPU Display 1.0.0.0 نام ابزاری جدید، رایگان و کاربردی است که از طریق آن کاربر می‌تواند به اطلاعاتی جامعی از پردازنده سیستم دست یابد. سی پی یو (CPU) یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر است که به عنوان مغز و پردازشگر اصلی سیستم عمل می‌کند. نرم‌افزارهای نمایش اطلاعات پردازنده‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا اطلاعات مربوط به پردازنده‌های خود را مشاهده کرده و اطلاعات بیشتری از آن را مشاهده کنند. این نرم‌افزارها به کاربران امکانی می‌دند که بتوانند اطلاعاتی همچون سرعت پردازش، تعداد هسته‌ها، مصرف انرژی، دما و سایر ویژگی‌های فنی پردازنده را به شکل گرافیکی یا مشخصه‌های عددی مشاهده کنند.

علاوه بر نمایش اطلاعات فنی، این نرم‌افزارها معمولاً امکاناتی مانند مدیریت و تنظیمات پردازنده را هم فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها، سرعت کلاک پردازنده را تنظیم کرده و یا تنظیمات مربوط به اورکلاکینگ را تغییر دهند. همچنین این نرم‌افزارها معمولاً قابلیت‌های مانیتورینگ نیز دارند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا عملکرد پردازنده‌ها را در زمان واقعی نظارت کنند. در این مطلب، یک ابزار ساده و کاربردی را جهت مشاهده اطلاعات پردازنده سیستم برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید با آن اطلاعات کامل پردازنده سیستم را ببینید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CPU Display را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CPU Display :

– امکان نمایش اطلاعات پردازنده سیستم

– قابلیت نمایش نسل پردازنده،‌مدل، شرکت سازنده و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CPU Display1 300x188 - دانلود CPU Display 1.0.0.0 - نمایش اطلاعات پردازنده سیستم CPU Display2 300x200 - دانلود CPU Display 1.0.0.0 - نمایش اطلاعات پردازنده سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msix
  • حجم : 16.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR