دانلود muCommander 0.9.4 – فایل منیجر حرفه‌ای و قدرتمند برای ویندوز

دانلود muCommander 0.9.4 - فایل منیجر حرفه‌ای و قدرتمند برای ویندوز

 

دانلود muCommander

| فایل منیجر حرفه‌ای و قدرتمند برای ویندوز |

 

muCommander 0.9.4 نام یک ابزار قدرتمند و رایگان در زمینه مدیریت فایل است که می‌توان آن را به عنوان جایگزینی قوی برای ویندوز اکسپلورر به شمار برد. ابزار ویندوز اکسپلورر در سیستم‌عامل ویندوز، از همان نخستین نسخه‌های این سیستم‌عامل یار و یاور کاربران در زمینه مدیریت فایل‌ها بود که تا همین امروز هم در نسخه جدید ویندوز 10 می‌توان آن را دید. برخی از امکانات کلی این ابزار، شامل جابه‌جایی در بین فایل‌ها و فولدرها، امکان کپی، انتقال و یا تغییر نام آیتم‌ها و .و.. از خصوصیات ثابت این ابزار بوده و غیر از این‌ها، تقریبا امکان دیگری طی چند سال اخیر به ویندوز اکسپلورر اضافه نشده است.

این در حالی است که دیگر توسعه‌دهندگان، همواره سعی بر آن داشته‌اند تا با معرفی ابزارهای جایگزین برای نرم افزارهای رسمی نظیر ویندوز اکسپلورر، دست کاربران را در دسترسی به امکانات جدید باز بگذارند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاسد انلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک پروژه کاملا رایگان است که نزدیک به دو دهه از عمر آن گذشته و با این حال هنوز هم توسعه‌دهندگان آن با ارائه آپدیت‌های جدید، کاربران را با خصوصیات تازه آن غافل‌گیر می‌کنند و در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه از این فایل منیجر زیبا و قدرتمند را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به رایگان می‌توانید آن را دریافت و جایگزین ویندوز اکسپلورر کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار muCommander را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار muCommander :

– سازگاری با امکان مدیریت فایل‌ها و فولدرها در درایو حقیقی (فیزیکی)

– امکان مدیریت حساب‌های ابری نظیر FTP, SFTP, SMB, NFS, HTTP, Amazon S3, Hadoop HDFS, Bonjour و …

– امکان کپی و انتقال سریع و آسان فایل‌ها و فولدرها

– امکان مدیریت آسان فرمت‌های فشرده از قبیل ZIP, RAR, 7z, TAR, GZip, BZip2, ISO/NRG, AR/Deb, LST و …

– دارا بودن امکان مدیریت چندین آدرس در تب‌های مجزا

– امکان افزودن آدرس‌ها به لیست علاقه‌مندی کاربر

– دارا بودن کلیدهای میانبر برای دسترسی سریع

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

muCommander.cover1  300x213 - دانلود muCommander 0.9.4 - فایل منیجر حرفه‌ای و قدرتمند برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR