دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC

دانلود بازی Armor Clash II برای PC

 

دانلود بازی Armor Clash II برای کامپیوتر

| بازی برخورد دوم |

| نسخه CODEX |

 

Armor Clash II v2.0 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Windforce ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی در سال 2035 آغاز می‌شود، جایی که هوش مصنوعی با یک جهش چشم‌گیر جای پای خود را در جهان محکم‌تر می‌کند. برترین دانشمندان جهان، برای جاه طلابنه‌ترین پروژه بشریت با همدیگر به رقابت می‌پردازند، یک سازه‌ی هوش مصنوعی بسیار بزرگ با نام “گایا” ! گایا بر روی ابرها ساخته شده است، او توانایی برقراری ارتباط با تمامی گوشی‌های موبایل در دست انسان تا ماهواره‌های موجود در مدار زمین را در اختیار دارد. او می‌تواند به شما بگوید که در هفته گذشته چه غذاهایی رو خورده‌اید، حتی می‌تواند تاریخچه وضعیت سهام در 10 سال گذشته را نیز در نظر داشته باشد. به طور کلی گایا با دسترسی به یک دیتابیس بسیار عظیم از داده‌ها، می‌تواند راهکاری مناسب برای “انسان” بودن را برای همه‌ی مردم دنیا به نمایش بگذارد.

برای بسیاری از مردم، گایا در هر لحظه از شبانه‌روز نحوه‌ی زندگی کردن را یاد می‌دهد. گایا به انسان‌ها می‌گوید که در چه ساعتی غذا بخورند و یا برای مطالعه، چه مقاله یا مجله‌ای را انتخاب کنند. در واقع گایا به آنان دستور نمی‌دهد، بلکه مردم او را دوست دارند، چرا که همواره در پیشنهادهای گایا برای انسان‌ها سود و پیشرفت وجود دارد. برای مدتی طولانی گایا کنترل تمامی قسمت‌های زندگی انسان را بر عهده گرفته است. بر خلاف فیلم‌های هالیوودی نباید نگران یک حمله ناگهانی از سوی هوش مصنوعی باشیم! چرا که مشکل اصلی خود ما انسان‌ها هستیم! رفته رفته یاد میگیریم که دیگر آن طور که باید و شاید فکر نمی‌کنیم و از انسایت سابق تا حد بسیاری فاصله گرفته‌ایم. اکنون گروهی از نخبگان تصمیم میگیرند که به مبارزه با گایا برخیزند، اما متوجه می شوند از دوربین‌های دیجیتال گرفته تا دستگاه‌های موبایل، همگی در کنترل او هستند. آن‌ها تصمیم میگیرند در نقاطی دور مخفی شوند و کارخانه‌ها و تجهیزات خود را همانند ابزارهای قدیمی در دهه 80 میلادی بسازند تا گایا توانایی برقراری ارتباط با آنان را نداشته باشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Armor Clash II v2.0 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Armor Clash II1 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC Armor Clash II2 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC

 

Armor Clash II3 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC Armor Clash II4 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC

 

Armor Clash II5 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC Armor Clash II6 300x169 - دانلود بازی Armor Clash II v2.0 برای PC

 



مهرگان آی‌تی


NOTES:

In Version 2.0 Release, There Is An Airfield Making Fixed-Wing Fighters And Bombers For Players To Control. The Moving Of Helicopter Are Also Streamlined.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: 64 bit Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 2.5 GHz CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX11 Compatitable Graphic Card, NVIDIA GForce 460
Storage: 8 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: 64 bit Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 3 GHz CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DX11 Compatitable Graphic Card, NVIDIA GForce 770/AMD HD 7870
Storage: 8 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR