دانلود بازی کم حجم Risk برای PC

دانلود بازی Risk - بازی ریسک برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Risk برای کامپیوتر

بازی ریسک

 

Risk بازی ریسک یک بازی در سبک استراتژیک است که توسط Hasbro ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مطمئنا اسم سری بازی Risk را شنیده اید. سری بازی استراتژیکی که ساعت ها شما را میتواند مشغول کنید و ما امروز تصمیم داریم این بازی زیبا را بر روی سایت قرار دهیم. خودتان را برای رهبری بر جهان آماده کنید. شما در بازی ریسک در نقش یک ژنرال قرار دارید و باید به مناطق مختلف جهان لشکر کشی کنید و مناطق مختلف را فتح کنید. شما میتوانید به دو صورت لشکر کشی کنید؛ اول اینکه بگذارید سیستم خودش برایتان لشکرها را به مناطق مختلف بفرستدع یا اینکه خودتان افرادتان را در سطح جهان پخش کنید.

در بازی Risk 1 نقشه کامل جهان در اختیارتان قرار دارد و شما میتوانید بر روی منطقه ای کلیک کنی و لشکرتان را در آنجا مستقر کنید و به کلیک دیگر در یک منطقه به آنجا حمله کنید. برای بازی کردن این بازی حداقل به دو نفر و حداکثر به 5 نفر احتیجا دارید. شما میتوانید به صورت آنلاین و یا هوش مصنوعی به بازی بپردازید. اگر شما در هر جنگ پیروز شوید به ما یک کارت جایزه هدیه داده میشود که با جمع آوری سه کاتر جایزه مثل هم میتواند تعداد نیروهایتان را زیاد کنید. پس اگر به بازی های استراتژیک علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Risk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Risk :

 

 Risk-2 Risk-3

 

2012112349510673

 

 

راهنمای نصب بازی :

–   هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–   کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–   در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Risk برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Risk برای PC حجم : 33 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Risk

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR