دانلود Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor 1.6.8.0 – نرم افزار مدیریت پهنای باند شبکه

دانلود Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor 1.6.8.0 - نرم افزار مدیریت پهنای باند شبکه

 

دانلود Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor

| نرم افزار مدیریت پهنای باند شبکه |

 

Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor 1.6.8.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت پهنای باند و نظارت بر فعالیت در شبکه است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند بر میزان مصرف خود از شبکه اینترنت طی بازه‌های زمانی مختلف مدیریت جامع داشته باشند. در صورتی که شما نیز از دسته کاربران پرمصرف شبکه اینترنت هستید، احتمالا همواره با مدیریت حجم دیتای خود با مشکل رو به رو هستید. با استفاده از این نرم افزار جدید و قدرتمند، شما عزیزان می‌توانید نظارتی جامع بر فعالیت خود در شبکه داشته باشید و ضمن مدیریت پهنای باند، در هزینه‌‌های خود صرفه‌جویی کنید.

به کمک این نرم افزار، کاربر می‌تواند نظارتی جامع بر روی میزان مصرف خود از پهنای باند شبکه داشته باشد تا آنکه بتوان میزان حجم باقی مانده از دیتای اینترنت را طی بازه‌های زمانی مختلف مدیریت کرد. این برنامه می‌تواند کلیه ارتباطات فعال با شبکه اینترنت را بررسی و حجم مصرفی هریک را اندازه‌گیری کند. در صورتی که شما نیز به هر دلیل نیاز به ابزاری دارید که بتواند حجم دیتای مصرفی اینترنت را برایتان با دقت و جزئیات بالا مدیریت کند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از ابزار فعلی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor :

– امکان نظارت دائم و دقیق بر میزان پهنای باند مصرفی اینترنت

– امکان مدیریت حجم مصرفی دیتای اینترنت

– پشتیبانی کامل از انواع ارتباطات برقرار در شبکه

– امکان آنالیز ترافیک شبکه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NBMonitor.cover1  300x179 - دانلود Nsasoft NBMonitor Network Bandwidth Monitor 1.6.8.0 - نرم افزار مدیریت پهنای باند شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR