دانلود Screenity – Screen Recorder & Annotation Tool 3.1.1 – فیلمبرداری از صفحه نمایش در مرورگر گوگل کروم

دانلود Screenity - Screen Recorder & Annotation Tool 3.1.1 - فیلمبرداری از صفحه نمایش در مرورگر گوگل کروم

 

دانلود Screenity

| فیلمبرداری از صفحه نمایش در مرورگر گوگل کروم |

 

Screenity – Screen Recorder & Annotation Tool 3.1.1 نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای مرورگر گوگل کروم است که امکان فیلمبرداری از صفحه نمایش را برای شما فراهم می‌کند. این برنامه در واقع یک ابزار قدرتمند برای ضبط فیلم صفحه نمایش از در مرورگر گوگل کروم است. این افزونه به کاربران امکان می‌دهد تا صفحه نمایش خود را به آسانی ضبط کرده و توضیحات دلخواه خود را به طور همزمان به تصویر اضافه کنند. این برنامه، دارای ویژگی‌هایی مانند ضبط صفحه نمایش با کیفیت بالا، امکان افزودن توضیحات متنی و گرافیکی به فیلم، انتخاب قسمت خاصی از صفحه نمایش برای ضبط و … موارد دیگر است. این ابزار به کاربران حرفه‌ای و متخصصان فضای دیجیتال اجازه می‌دهد تا ویدیوهای آموزشی، توضیحات مربوط به محصولات و خدمات، یا حتی فیلم‌های ضبط شده از بازی‌ها را به راحتی تولید و به اشتراک بگذارند.

با امکاناتی مانند امکان ادیت و افزودن توضیحات به ویدیو، این افزونه به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای تولیدی خود را بهبود دهند و ویدیوهای تمام صفحه نمایش زیبا و با کیفیت بالا بسازند. این افزونه برای تهیه ویدیوهای آموزشی، دموها، گزارش‌ها و موارد دیگر بسیار کارآمد است و برای افرادی که تمایل به به اشتراک گذاری محتواهای صفحه نمایش خود دارند، بسیار مفید است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Screenity را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Screenity :

– امکان ضبط فیلم از تب‌های باز شده از مرورگر کروم، ضبط از قسمت خاصی از صفحه و یا دسکتاپ

– قابلیت ضبط صدای سیستم و میکروفون به طور همزمان

– امکان افزودن توضیحات متنی و گرافیکی به فیلم

– قابلیت زوم کردن بر روی قسمت خاصی از صفحه در حین ضبط ویدیو

– امکان های‌لایت کردن کلیک‌های نشانگر موس در حین ضبط

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Screenity.cover1  300x163 - دانلود Screenity - Screen Recorder & Annotation Tool 3.1.1 - فیلمبرداری از صفحه نمایش در مرورگر گوگل کروم Screenity.cover2  300x163 - دانلود Screenity - Screen Recorder & Annotation Tool 3.1.1 - فیلمبرداری از صفحه نمایش در مرورگر گوگل کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR