دانلود PassMark OSFMount 3.1.1003 – نرم افزار ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز

دانلود PassMark OSFMount 3.1.1003 - نرم افزار ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز

 

دانلود PassMark OSFMount

| نرم افزار ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز |

 

PassMark OSFMount 3.1.1003 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز است که با دارا بودن امکانات متعدد، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید درایوهای مجازی مورد نیاز خود را در ویندوز اکسپلورر بسازید و با سهولت به آن دسترسی داشته باشید. این نرم افزار برای همه کاربران صرف‌نظر از دانش و مهارت کار با کامپیوتر می‌تواند کاربردی باشد. با این ابزار شما می‌توانید فایل ایمیج را ایجاد و به سادگی آن را در ویندوز اکسپلورر در دسترس داشته باشید.

این ابزار، یک نرم افزار بسیار مفید و کارآمد است که به شما امکان می دهد تا ایمیج دیسک‌ها را به عنوان درایوهای مجازی در سیستم عامل خود مونت کنید. این نرم افزار بسیار مفید برای دسترسی به ایمیج دیسک‌ها و همچنین امکان ریکاوری سیستم در مواقع ضروری است. از طریق این ابزار می توانید ایمیج‌ها را به طور موقت یا دائمی مونت کنید و آنها را همانند یک درایو فیزیکی در سیستم خود مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت های بسیاری دارد و به راحتی با ایمیج‌های مختلف سازگاری دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PassMark OSFMount را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PassMark OSFMount :

– امکان مونت کردن دیسک ایمیج‌های مختلف

– فراهم‌سازی دسترسی به دیسک ایمیج‌ها از طریق ویندوز اکسپلورر

– امکان ساخت رم دیسک

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PassMark OSFMount.cover1  300x144 - دانلود PassMark OSFMount 3.1.1003 - نرم افزار ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز PassMark OSFMount.cover2  300x124 - دانلود PassMark OSFMount 3.1.1003 - نرم افزار ساخت و مدیریت درایو مجازی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR