دانلود SAPIEN PowerShell Studio 2022 5.8.200 x64 – محیط اسکریپت‌نویسی پاورشل

دانلود SAPIEN PowerShell Studio 2022 5.8.200 x64 - محیط اسکریپت‌نویسی پاورشل

 

دانلود SAPIEN PowerShell Studio

| محیط اسکریپت‌نویسی پاورشل |

 

SAPIEN PowerShell Studio 2022 5.8.200 x64 نام یک ویرایشگر حرفه‌ای و قدرتمند برای نیازهای اسکریپت‌نویسی شما است که به کمک آن می‌توانید تمام نیازهای خود در این زمینه را برطرف کنید. با این برنامه، شما به آسانی می‌توانید با استفاده از پاورشل (PowerSheell)، ابزارهای گرافیکی بسازید و برای این کار، از امکانات ویرایشی GUI این برنامه استفاده کنید. با این روش، شما دیگر نیازی به کدنویسی دستی نخواهید داشت و با استفاده از تمپلیت‌هایی از پیش آماده و کنترل‌هایی کاربردی، محیط‌های گرافیکی دلخواه خود را طراحی و اجرا کنید.

همانطور که می‌دانید، در نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز قابلیتی تحت عنوان پاورشل اضافه شده که تمامی امکانات خط فرمان (Command Prompt) را در خود دارد و در کنار آن، بسیاری امکانات حرفه‌ا‌ی‌تر را نیز در خود دارد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، شما به یک استودیو و یا محیط توسعه یکپارچه برای ساخت و تولید اسکریپت ماژول‌های پاورشل دسترسی خواههید داشت. این برنامه به مانند هر محیط توسعه‌ دیگری که تاکنون با آن کار کرده‌اید، امکانات متعددی در خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شناسایی کلمات کلیدی اسکریپت‌ها، بوکمارک کد، تغییر ساختار کد و همچنین تکمیل خودکار کدها اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SAPIEN PowerShell Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SAPIEN PowerShell Studio :

– دارا بودن محیط یکپارچه و قدرتمند برای نوشتن و ویرایش اسکریپت‌ها

– دارا بودن ابزار طراحی حرفه‌ای فرم‌های گرافیکی

– عدم نیاز به کدنویسی در طراحی فرم‌ها

– امکان ساخت اسکریپت ماژول‌های پاورشل در زمان‌های کوتاه

– قابلیت ساخت فانکشن‌های پیشرفته

– دارا بودن ابزار اشکال‌زدایی اسکریپت‌ها

– امکان ساخت فایل نصبی و اجرایی

– امکان مشاهده پرفرمنس اسکریپت‌های ساخته شده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SAPIEN PowerShell Studio.cover1  300x162 - دانلود SAPIEN PowerShell Studio 2022 5.8.200 x64 - محیط اسکریپت‌نویسی پاورشل SAPIEN PowerShell Studio.cover2  300x162 - دانلود SAPIEN PowerShell Studio 2022 5.8.200 x64 - محیط اسکریپت‌نویسی پاورشل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 538 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR