آموزش تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی (با پشتیبانی از زبان فارسی)

آموزش تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی (با پشتیبانی از زبان فارسی)

 

آموزش تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی

| ساخت صداهای ترند شده توسط هوش مصنوعی (با پشتیبانی از زبان فارسی) |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید از طریق آن، شما هم بتوانید متون تایپ شده خود در هر زبان (با پشتیبانی از زبان فارسی) را به گفتار (صوت) تبدیل کنید. حتما، شما هم تاکنون صدای خانم یا آقایی که با دادن متن آن‌ها را به صدا (گفتار) تبدیل می‌کند را در فضای مجازی شنیده‌اید. اگر که به دنبال این روش برای تبدیل متن دلخواه خود به گفتار هستید، ما را تا پایان دنبال کنید.

این روزها، ابزارهای متعددی با قدرت گرفتن از هوش مصنوعی در دسترس قرار دارند. از چت بات هوش مصنوعی (ChatGPT) گرفته تا امکانات تولید عکس و … از جمله‌ی محبوب‌ترین این سرویس‌ها هستند. در این مطلب، به شما روشی را آموزش خواهیم داد که از طریق آن بتوانید هر نوع متنی را به گفتار (صوتی) تبدیل کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1- وارد لینک زیر شده و ویس دلخواه خود را از بین “شهره” و “رضا” انتخاب کنید.

https://www.narakeet.com/languages/persian-text-to-speech

2- حال متن دلخواه خود را تایپ و با کلیک بر روی Create Audio، صدای صوتی آن را تحویل بگیرید.

TextToAudio1 300x132 - آموزش تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی (با پشتیبانی از زبان فارسی)

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR