دانلود OpenSesame 3.3.11 – ساخت آزمایشات پیچیده روانشناختی و جامعه‌شناختی

دانلود OpenSesame 3.3.11 - ساخت آزمایشات پیچیده روانشناختی و جامعه‌شناختی

 

دانلود OpenSesame

| ساخت آزمایشات پیچیده روانشناختی و جامعه‌شناختی |

 

OpenSesame 3.3.11 نام یک راهکار نرم افزاری جامع و حرفه‌ای است که به متخصصان و یا افراد مبتدی کمک می‌کند تا بتوانند آزمایش‌های پیچیده روانشناختی و یا جامعه‌شناختی را طراحی کنند. این برنامه، در واقع یک راهکار ساده ویژه افرادی است که تمایل دارند آزمایشات روان‌شناسی بسازند. از این برنامه می‌توان برای ایجاد آزمایش‌هایی پیچیده در زمینه‌هایی مثل علوم اعصاب و اقتصاد تجربی استفاده کرد. همانطور که می‌دانید، علم روان‌شناسی در علوم رایانه، تجهیزات مختص خود را دارد و به همین علت، نرم افزار فوق به گونه‌ای طراحی شده که متخصصین بتوانند دستگاه‌های جانبی نظیر ردیاب چشم، آنالیز مغز و … را نیز مورد استفاده قرار دهند.

علاوه بر این‌ها، از آنجا که تقریبا همه‌چیز در رابطه با علم روانشناسی معمولا دارای پیچیدگی‌هایی در سطوح بالا است، این برنامه با را می‌توان با کد و دستورات پایتون (Python) نیز شخصی‌سازی و امکانات بیشتری را در آن در اختیار داشت. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر در اولین اجرا، با محیطی پرامکانات روبه‌رو می‌شود که تقریبا تمامی کارکردهای اصلی برنامه را در دسترس قرار می‌دهد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار OpenSesame را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OpenSesame :

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– قابلیت کاربرد برای متخصصین و افراد مبتدی

– امکان طراحی آزمایشات ساده / پیچیده در حوزه روان‌شناسی

– امکان استفاده از کد پایتون/جاوا اسکریپت در آزمایشات

– امکان استفاده از تجهیزات مختلف ردیابی چشم، آنالیز مغز و … در آزمایشات

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OpenSesame.cover1  300x213 - دانلود OpenSesame 3.3.11 - ساخت آزمایشات پیچیده روانشناختی و جامعه‌شناختی OpenSesame.cover2  153x300 - دانلود OpenSesame 3.3.11 - ساخت آزمایشات پیچیده روانشناختی و جامعه‌شناختی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 773 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR