دانلود Smart MindMap 10.0.3 – اسمارت مایند مپ؛ نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

دانلود Smart MindMap 10.0.1 - اسمارت مایند مپ؛ نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

 

دانلود Smart MindMap

| اسمارت مایند مپ؛ نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی |

 

Smart MindMap 10.0.3 ننام ک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن شما هم می‌توانید نقشه‌های ذهنی خود را ترسیم کنید. نقشه ذهنی یا مایند مپ یک روش بصری برای نمایش اطلاعات و ایده‌ها است که از طریق نرم افزارهای مخصوص می‌توان آن‌ها را طراحی کرد. این نقشه‌ها برای نشان دادن ارتباطات بین انواع مختلف دیتا، مرحله و یا مفاهیم خاص کاربرد دارد. یک نقشه ذهنی معمولاً با یک بخش مرکزی یا تم منحصر به فرد شروع می‌شود و سپس با استفاده از سرخط‌ها، رنگ‌ها و شاخص‌ها، اطلاعات بیشتری به‌وسیله شاخه‌ها و زیرشاخه‌ها اضافه می‌شود.

استفاده از نقشه‌های ذهنی معمولاً برای یادآوری اطلاعات، هماهنگ‌سازی ایده‌ها، برنامه‌ریزی پروژه‌ها و حل مسائل کاربرد دارد. نقشه‌های ذهنی به عنوان یک ابزار خلاقانه و همچنین برای بهبود حافظه و تجزیه‌وتحلیل مسائل پیچیده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که بصری بودن و ساختار چندبعدی آنها به مغز اجازه می‌دهد اطلاعات را به راحتی پردازش کند، این نوع نمایش اطلاعات در مواقعی که نیاز به تفکر خلاقانه و حل مسائل پیچیده داریم، بسیار موثر است. اگر که شما هم به دنبال یک ابزار حرفه‌ای و  قوی برای ترسیم نقشه‌های ذهنی هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Smart MindMap را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Smart MindMap :

– دارا بودن 130 شکل هندسی برای ترسیم نقشه‌های ذهنی

– دارا بودن هزاران وکتور مختلف

– دارا بودن تم‌های ویزیو برای ترسیم دیاگرام‌های گوناگون

– امکان خروجی گرفتن در فرمت SVG, PDF, GIF, PNG, BMP, JPG و …

– امکان درج متن بر روی نقشه‌های ساخته شده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart MindMap.cover1  300x164 - دانلود Smart MindMap 10.0.3 - اسمارت مایند مپ؛ نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی Smart MindMap.cover2  300x164 - دانلود Smart MindMap 10.0.3 - اسمارت مایند مپ؛ نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR