دانلود Vovsoft Password Generator 2.1 – نرم افزار تولید رمزهای عبور

دانلود Vovsoft Password Generator 2.1 - نرم افزار تولید رمزهای عبور

 

دانلود Vovsoft Password Generator

| نرم افزار تولید رمزهای عبور |

 

Vovsoft Password Generator 2.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی جهت تولید رمزهای عبور برای حساب‌های کاربری مختلف است که می‌تواند با چند کلیک ساده، رمزهایی قدرتمند را برای انواع حساب‌های شبکه اجتماعی، ایمیل، اطلاعات بانکی و … ایجاد کند. همانطور که می‌دانید، این روزها همه‌ی ما با چندین حساب کاربری مختلف در فضای آنلاین سر و کار داریم که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حساب ایمیل، اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، یوتیوب و … اشاره کرد. این حساب‌ها، هریک از طریق یک مشخصات کاربری به‌خصوص قابل دسترس هستند. بنابراین، لازم است که تا حد امکان، رمزهای هر حساب را به صورت مستقل و متفاوت از دیگر حساب‌ها تعریف کنیم. به منظور جلوگیری از خطرات سایبری و سدترسی‌های غیرمجاز به حساب کاربری‌مان، می‌بایست رمزهایی قدرتمند و پیچیده را برای حساب‌ها تعریف کنیم که توسط هکرها و افراد سوء استفاده‌گر قابل حدس زدن نباشد.

این روزها، به کمک نرم افزارهای رمزساز این امکان فراهم شده که بتوان رمزهایی پیچیده و تصادفی را ایجاد و از آن‌ها به عنوان رمز عبور حساب‌های کاربری استفاده کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که برای تولید رمزهای عبور کاربرد دارد. با این برنامه شما می‌توانید بسته به تعداد کاراکتر مورد نیاز خود، رمزهای عبور پیچیده حاوی کاراکتر، نماد و عدد ایجاد کنید و آن را برای حساب‌های کاربری مختلف خود مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft Password Generator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vovsoft Password Generator :

– امکان تولید سریع رمزهای عبور

– قابلیت تولید رمز عبور با تعداد کاراکتر دلخواه کاربر

– مناسب برای استفاده از رمزهای عبور پیچیده در حساب‌های کاربری آنلاین مثل اینستاگرام، فیسبوک، آدرس ایمیل و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vovsoft Password Generator.cover1  297x300 - دانلود Vovsoft Password Generator 2.1 - نرم افزار تولید رمزهای عبور Vovsoft Password Generator.cover2  297x300 - دانلود Vovsoft Password Generator 2.1 - نرم افزار تولید رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR