دانلود WebMinds NetOptimizer 6.1.0.18 – نرم افزار افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت

دانلود WebMinds NetOptimizer 2.1.1.6 - نرم افزار افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت

 

دانلود WebMinds NetOptimizer

| نرم افزار افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت |

 

WebMinds NetOptimizer 6.1.0.18 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای افزایش دادن سرعت اینترنت است و بیشتر به درد افرادی می‌خورد که در طول روز دائما با مشکل کندی سرعت اینترنت مواجهند. با این برنامه شما به آسانی می‌توانید سرعت ارتباط اینترنتی خود را بالا ببرید و از تجربه‌ای سریع‌تر در دنیای وب لذت ببرید. همانطور که می‌دانیم، همه‌ی ما ماهانه و یا به صورت دوره‌ای هزینه زیادی را صرف اینترنت و بسته‌های اینترنتی می‌کنیم و انتظار داریم که این سرویس، از کیفیت، پایداری و سرعت مطلوبی برخوردار باشد. اما گاها همه چیز برخلاف انتظارات ماست و سرعت اینترنت در ساعاتی از روز بسیار کند شده و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد می‌کند. در این مطلب، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که چاره‌ای برای حل این مشکل به صورت دائمی است.

این نرم افزار مجهز به تکنیک‌هایی پیشرفته و ثابت شده برای افزایش سرعت و آپتیمایز کردن سرعت اینترنت در رایانه شخصی شماست. با این برنامه شما می‌توانید تنظیمات اینترنت خود را به گونه‌ای تغییر دهید که سرعت و کیفیت ارتباط اینترنتی‌تان تا حد قابل توجهی بهبود پیدا کند. امکان تنظیم کردن مرورگرهای اینترنتی برای سرعت و کارکرد بهتر، حذف کردن اطلاعات اضافه‌ی مرورگرها، بهینه‌سازی هوشمند و مجهز بودن به یک محیط گرافیکی ساده و زیبا از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WebMinds NetOptimizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WebMinds NetOptimizer :

– امکان بالا بردن سرعت و کیفیت ارتباط اینترنت کاربر

– امکان تنظیم کردن تنظیمات مرورگرهای اینترنتی برای کارکرد بهتر

– امکان حذف اطلاعات موقتی و بلا استفاده‌ی مرورگرهای اینترنتی

– امکان آپتیمایز کردن هوشمندانه‌ی اینترنت

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WebMinds NetOptimizer.cover1  300x216 - دانلود WebMinds NetOptimizer 6.1.0.18 - نرم افزار افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت WebMinds NetOptimizer.cover2  300x216 - دانلود WebMinds NetOptimizer 6.1.0.18 - نرم افزار افزایش سرعت و بهبود کیفیت اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR