دانلود DriveDroid (Paid) 0.10.39 – بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید

دانلود DriveDroid (Paid) 0.10.39 - بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید

 

دانلود DriveDroid (Paid) برای اندروید

| نرم افزار بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید |

 

DriveDroid (Paid) 0.10.39 به شما این قابلیت را می دهد که کامپیوتر خود را در هر زمان، توسط ایمیج های ISO/IMG که در گوشی یا تبلت اندرویدی تان نگهداری می شود، بوت کنید. برای مثال تصور کنید که شما یک فایل ایمیج از سیستم عامل اوبونتو لینوکس را در گوشی خود نگهداری می کنید، نرم افزار DriveDroid به شما این قابلیت را می دهد که در جا و هر زمان، این ایمیج را بر روی یک کامپیوتر بوت کرده و سریعاً در مواقع اضطراری سیستم عامل دلخواه خود را بوت کنید. کاربرد این نرم افزار در مواقعی است که شما لازم داشته باشید در مواقع ضروری به یک سیستم عامل نجات دسترسی داشته باشید، در چنین مواقعی حتی نیازی به استفاده از فلش یا دیسک های بوتیبل هم نیازی نخواهید داشت.

همچنین این نرم افزار دارای قسمتی مخصوص دانلود سیستم عامل های مخصوص و مورد نظر شما از جمله Mint, Ubuntu, Fedora, OpenSUSE و Arch Linux است. تاکنون تعداد 35 سیستم عامل در این نرم افزار گنجانده شده که به صورت مستقیم می توانید آنان را دریافت نمایید.هم اکنون می توانید نرم افزار DriveDroid (Paid) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DriveDroid (Paid) :

– امکان بوت انواع توزیع های لینوکس بدون نیاز به فلش بوتیبل یا دیسک های نجات

– سازگاری کاملا با انواع سیتسم عامل ها

– قابلیت بوت کامپیوتر با گوشی یا تبلت اندروید

– دارا بودن تعداد 35 سیستم عامل آماده ی دانلود

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DriveDroid3 90x150 - دانلود DriveDroid (Paid) 0.10.39 - بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید DriveDroid2 90x150 - دانلود DriveDroid (Paid) 0.10.39 - بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید DriveDroid1 90x150 - دانلود DriveDroid (Paid) 0.10.39 - بوت کردن کامپیوتر توسط ایمیج های موجود در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR