دانلود بازی SAS Zombie Assault 4 1.8.0 – حمله زامبی 4 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی SAS Zombie Assault 4 1.8.0 - حمله زامبی 4 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی SAS Zombie Assault 4 برای اندروید

| بازی حمله زامبی 4 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

SAS Zombie Assault 4 1.8.0 عنوانی جدید از بازی های اندرویدی با محوریت حضور زامبی ها و مردگان متحرک در سراسر صفحه نمایش دستگاه های شماست. فضای پیش رو را از حضور زامبی ها پاک سازی کنید ، با استفاده از اسلحه های پیشرفته و قابل ارتقا ، به کشنده ترین نوع سلاح های دست پیدا کنید ؛ به گونه ای که دیگر هیچ خطری شما را نتواند تهدید کند ! شیوع ویروس مرگبار و آخرالزمانی زامبی ها ، نسل بشریت را هدف قرار داده است و از آن جا که به سرعت در حال گسترش است ، افرادی زیادی را به خود مبتلا کرده است. تنها یک گروه از انسان های آموزش دیده و بسیار حرفه ای هستند که می توانند با این بلای تاریخی مبارزه کنند ، آن ها اعضای تیم ویژه SAS هستند که شما نیز در بازی SAS Zombie Assault 4 ، به عنوان یکی از اعضای این تیم نقش آفرینی می کنید.

این بازی را هم می توانید به صورت تک نفره و هم می توانید با تعداد 3 نفر از دوستان خود در قالب یک تیم 4 نفره انجام دهید و به نبرد زامبی ها بروید. شروع بازی در ابتدا کمی دلهره آور است ، چرا که رفته رفته حضور سیل عظیمی از زامبی ها را در صفحه نمایشگر خود خواهید دید ، در این بازی انواع زامبی ها با ویژگی های منحصر به فرد خود به 17 عدد می رسند که در جای جای بازی گریبان گیر شما هستند ، پس هرچه سریع تر و پیش از آنکه دیر شود جلوی این ویروس مرگبار را بگیرید و موجی بزرگ از زامبی ها و مردگان متحرک را از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی SAS Zombie Assault 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SAS Zombie Assault 41 SAS Zombie Assault 42 SAS Zombie Assault 43 SAS Zombie Assault 44

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 99 + 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR