دسترسی به چت جی پی تی (ChatGPT) بدون فیلتر !

چت جی پی تی (ChatGPT) بدون فیلتر و ثبت نام !

 

دسترسی چت جی پی تی (ChatGPT) بدون فیلتر !

| چگونه از چت جی پی تی بدون فیلتر استفاده کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد معرفی یک سرویس جدید و جذاب را داریم که به کمک آن بتوانید بدون هیچ محدودیتی به چت جی پی متصل شوید. همانطور که می‌دانید، سرویس جذاب و پرطرفدار چت جی پی تی (ChatGPT) مدتی است که به عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی توانسته در بین کاربران محبوب شود. با هوش مصنوعی و امکاناتی که ارائه می‌کند، بسیاری از کارها را می‌توان ساده و سریع‌تر انجام داد. چت جی پی تی ابزاری است که می‌توانید هرگونه سوالی را پیرامون موضوعات مخلتف از آن بپرسید و در ادامه، پاسخ‌هایی کاملا دقیق را دریافت کنید.

مشکلی که در رابطه با چت جی پی تی خصوصا برای کاربران ایرانی وجود دارد، این است که امکان ثبت نام در آن بدون دارا بودن یک شماره غیر ایرانی ممکن نیست. در واقع برای ثبت نام در این سرویس، باید از روش‌های دیگری مثل تهیه کردن شماره مجازی و یا استفاده از شماره تلفن واقعی دوستان و آشنایان خود در خارج کشور استفاده کنید. با این که ثبت نام در چت جی پی تی با شماره‌های مجازی همین حالا هم ممکن است، یک سرویس رایگان و بدون محدودیت از چت جی پی تی معرفی شده که با آن می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام از ChatGPT استفاده کنید. بنابراین اگر تا به حال موفق به ثبت نام در چت جی پی تی نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ما را در ادامه مطلب همراهی کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR