دانلود ChromaFiler 0.7.1 Beta x86/x64 – مدیریت فایل در ویندوز

دانلود ChromaFiler 0.7.1 Beta x86/x64 - مدیریت فایل در ویندوز

 

دانلود ChromaFiler

| مدیریت فایل در ویندوز |

 

ChromaFiler 0.7.1 Beta x86/x64 نام یک جایگزین جدید، قدرتمند و کاربردی برای ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer) است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اطلاعات خود را به شکلی متفاوت به نسبت قبل در سیستم مدیریت کنید. ویندوز اکسپلورر یک نرم افزار مدیریت فایل است که توسط شرکت مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز توسعه داده شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا در فایل‌ها و پوشه‌های مختلف دستگاه خود بگردید، فایل‌ها را مدیریت کنید، آن‌ها را تغییر نام دهید، کپی کنید، حذف کنید و یا به دیگران انتقال دهید. همانطور که می‌دانیم، ویندوز اکسپلورر به عنوان ابزار پیش‌فرض مدیریت فایل در سیستم، سال‌هاست که در این سیستم‌عامل وجود داشته و همین حالا نیز بیشترین کاربرد را برای مدیریت فایل در ویندوز 10 و 11 دارد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک جایگزین سبک و ساده را برای ویندوز اکسپلورر به شما معرفی می‌کنیم که با آن بتوانید فایل‌های خود را با سهولت و سادگی بیشتری در سیستم مدیریت کنید. بدون شک، ویندوز اکسپلورر تاکنون توانسته امکانات بسیار کاربردی‌ای را برای کاربران خود فراهم کند. اما خوشبختانه دست کاربر در این زمینه بسته نیست و با وجود ده‌ها جایگزین موجود، می‌توانید مدیریت فایل‌ها را به شیوه دلخواه خود هم انجام دهید. در این مطلب، با معرفی یکی از جدیدترین جایگزین‌های ویندوز اکسپلورر در خدمت شما هستیم که در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ChromaFiler را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ChromaFiler :

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان نمایش محتوای فولدرها در قالب پنجره‌های ستونی‌شکل

– سازگاری با Windows 7/8/8.1/10/11

– دارا بودن قابلیت‌های مختلف کپی، کات، حذف، تغییر نام و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ChromaFiler.cover1  300x224 - دانلود ChromaFiler 0.7.1 Beta x86/x64 - مدیریت فایل در ویندوز ChromaFiler.cover2  300x116 - دانلود ChromaFiler 0.7.1 Beta x86/x64 - مدیریت فایل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR