دانلود NUMECA Fine/Marine 7.1 – شبیه سازی جریان های تک مایع و چند مایع

دانلود NUMECA Fine/Marine 7.1 - شبیه سازی جریان های تک مایع و چند مایع

دانلود NUMECA Fine/Marine

| شبیه سازی جریان های تک مایع و چند مایع |

 

NUMECA Fine/Marine 7.1 یک نرم افزار ویژه دارای محیط یکپارچه CFD برای شبیه سازی جریان های تک مایع و چند مایع در اطراف هر نوع کشتی، قایق یا قایق های بادبانی می باشد. این برنامه دارای رابط کاربری گرافیکی و توسعه یافته می باشد که با استفاده از قابلیت های متنوع و ساده آن به راحتی کاربران و طراحان را به سمت شبیه سازی ساده جریان های تک مایع و چند مایع هدایت می کند. بدون اینکه هیچگونه پیچیدگی در کار طراحی در انتظار کاربران باشد. این نرم افزار از پیشگامان طراحی و توسعه سیستم های گرید و چند هسته ای براش شبیه سازی طراحی فیزیکی همراه با بهینه سازی محصولات و فرآیند های صنعتی می باشد. به وسیله بخش های مختلف این نرم افزار که شامل C-Wizard، CFView، HEXPRESS و … می شود می توان ویژگی های خاصی مانند تنظیم اتوماتیک مش و محاسبه آنها را در کنار بررسی کیفیت و کمیت طراحی را پس از پردازش اعتبار سنجی کرد.

از جمله ویژگی های اختصاصی دریایی این برنامه می توان به بخش FINE/Marine flow solver اشاره کرد که وظیفه حل کننده جریان تراکم پذیر و گرفتن سطح آزاد free surface capturing را بر عهده دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار … را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NUMECA Fine/Marine :

– شبیه سازی و تحلیل انواع سیستم‌ های دریایی و آبی

– بهینه‌ سازی سازه‌ ها و طرح‌ های دریایی

– حل معادلات دینامیک سیالات بر اساس شبیه سازی داده‌ ها

– مدل سازی سطوح نازک مانند بادبان، زبانه و …

– رویکرد نیمه استاتیک برای انواع قایق ها و هیدروفویل ها

– پشتیبانی از انواع دستگاه‌های موجود در دریا

– حل معادلات جریانات Navier-Stocks با دقت بالا

– رابط کاربری گرافیکی و ساده

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود NUMECA Fine/Marine 7.1 - شبیه سازی جریان های تک مایع و چند مایع



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 767 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR