دانلود Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition 10.11.00.36 x64 – نرم افزار نقشه کشی

دانلود Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition 10.11.00.36 x64 - نرم افزار نقشه کشی

 

دانلود Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition

| نرم افزار نقشه کشی |

 

Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition 10.11.00.36 x64 نام نرم افزاری تخصصی و قدرتمند در زمینه ترسیم نقشه‌‌های مهندسی است. دانشجویان عمران، معماری، نقشه‌برداری و یا متخصصین فعال در زمینه تهیه و ایجاد نقشه‌ها در مقیاس وسیع، از جمله مخاطبین این نرم افزار قدرتمند و شناخته شده هستند. محیط این نرم افزار، مشابه با ابزار نقشه‌کشی اتودسک اتوکد (Autodesk Autocad) طراحی شده و فعالان در این زمینه می‌توانند به امکاناتی جامع در زمینه ترسیم نقشه‌های مهندسی شده دسترسی داشته و پروژه‌های خود را صرف‌نظر از مقیاس آنان به انجام برسانند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند ترسیم نقشه‌های 2 بعدی در فرمت‌های DGN/DWG را به انجام رسانده و خروجی آن را به دیگر ابزارهای مورد نیاز خود منتقل کنند.

ابزار فعلی را باید به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند و شناخته شده در زمینه نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) به شمار آورد. از امکاناتی که این برنامه در اختیار قرار می‌دهد، می‌توان به مواردی همچون طراحی نقشه‌های عمرانی، مدیریت جزئیات پروژه‌ها، مستندسازی و … در تمامی مقیاس‌ها اشاره کرد. فرقی نمی‌کند که شما مهندس عمران، مهندس سازه، متخصص GIS و یا معمار باشید؛ زیرا که این برنامه تمامی امکانات مدنظر شما را برای طراحی و اجرای پروژه‌ها در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید طرح‌ها و نقشه‌های خود را با جزئیاتی دقیق ایجاد کرده و از خروجی آن‌ها در دیگر ابزارها نیز استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition :

– دارا بودن محیط کاربری مشابه با دیگر ابزارها در زمینه طراحی و نقشه‌‌کشی

– امکان طراحی نقشه‌های جی‌آی‌اس (GIS) و جی‌پی‌اس (GPS)

– دارا بودن سیستم‌های اندازه‌گیری دقیق و جامع

– امکان تهیه خروجی برای استفاده در دیگر ابزارها

– مناسب برای متخصصین رشته‌های عمران و معماری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bentley MicroStation PowerDraft.cover1  300x186 - دانلود Bentley MicroStation PowerDraft CONNECT Edition 10.11.00.36 x64 - نرم افزار نقشه کشی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.34 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR