دانلود Permadelete 0.6 + Portable – نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

دانلود Permadelete 0.6 + Portable - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

 

دانلود Permadelete

| نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها |

 

Permadelete 0.6 + Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور حذف غیرقابل بازگشت اطلاعات بر روی حافظه‌های هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه و … است. همانطور که احتمالا می‌دانید، حذف کردن اطلاعات در دنیای دیجیتال همواره این شانس را برای ابزارهای ریکاوری باقی می‌گذارد که بتوان بخشی از آن‌ها را بسته به شرایط موجود بازگردانی کرد. ریکاوری کردن اطلاعات این روزها به کمک ده‌ها ابزار مختلف موجود در بازار، مهارت چندان زیادی نمی‌طلبد و تنها کافی‌ست که یک نرم افزار ریکاوری را دانلود و با اسکن کردن حافظه مدنظر خود، آخرین اطلاعات موجود بر روی آن را بازیابی کنید. ذکر این نکته ضروری است که تمامی این ابزارها، صرفا قادرند آخرین اطلاعات موجود بر روی حافظه را با شانس بالا بازیابی کنند؛ این بدان معناست که نوشتن اطلاعات جدید بر روی حافظه، شانس ریکاوری اطلاعات قدیمی‌تر را کاهش می‌دهد.

در پاره‌ای از مواقع، این نیاز به وجود می‌آید که کاربر بخواهد اطلاعاتی که از روی حافظه پاک می‌کند، به هیچ روشی قابل بازیابی نباشند. خوشبختانه بدین منظور هم ابزارهای متعددی در دسترس هستند که در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از ابزارهای رایگان در این زمینه به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم. نرم افزار فعلی امکانی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید با خواندن و نوشتن متعدد بر روی حافظه مورد نظر، شانس بازیابی اطلاعات را به صفر رسانید تا دیگر به هیچ روشی بازگردانی اطلاعات حذف شده بر روی آن ممکن نباشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Permadelete را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Permadelete :

– امکان حذف کردن غیرقابل بازگشت اطلاعات

– مناسب در زمان‌های به فروش رساندن رایانه، لپ‌تاپ، هارد دیسک، فلش مموری و …

– دارا بودن الگوریتم‌هایی قابل اطمینان برای حذف دائم فایل‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Permadelete.cover1  300x169 - دانلود Permadelete 0.6 + Portable - نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR