دانلود دانرو – راهنمای شهر 3.0.1 – نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید

دانلود دانرو 3.0.1 - نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید

 

دانلود دانرو برای اندروید

| نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید |

 

دانرو – راهنمای شهر 3.0.1 راهنمای شهر و سفر به مناطق مختلف است که می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند در گوشی و تبلت اندرویدی شما ایفای نقش کند. دانرو، به ما کمک می‌کند تا اطلاعات تماس، آدرس اماکن خصوصی و یا عمومی شهرها را پیدا کرده و از تجربه سفر به ماطق مختلف ایران عزیزمان لذت ببرید. اپلیکیشن جامع دانرو، راهکاری قدرتمند در زمینه راهنمای سفرهای شهری و ایرانگردی است که کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، با آگاهی بیشتری به شهرهای دلخواه خود سفر کرده واماکن و امکانات تفریحی مختلف هر شهر را به سادگی پیدا کنند.

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که در طول سفر خود، به دنبال آدرس و یا شماره تماس مکانی خاص باشید. در چنین مواقعی، افراد عموما آدرس مکان مورد نظر خود را از دیگر شهروندان پرسیده و گاها تا ساعت‌ها سردرگم می‌شوند. به جای این کار، شما می‌توانید از اپلیکیشن ایرانی دانرو استفاده کنید، این نرم افزار می‌تواند امکان و کسب و کارهای مختلف هر شهر از کشور را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد تا شما بتوانید در طول سفر از آن نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از دانرو، مشکل ناآشنا بودن با محیط اطراف در شهرهای مختلف برای همیشه حل خواهد شد. از این روی به شما پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را دانلود کنید تا سفر خود را با طعم و هیجانی منحصر به فرد تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار دانرو برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دانرو :

– قابلیت جستجوی آدرس‌ها، موقعیت مکانی، اطلاعات تماس و خدمات اماکن عمومی و خصوصی شهری

– قابلیت دسترسی آسان به اطلاعات تماس و آدرس امکان مختلفی همچون پارک‌ها، رستوران‌ها و …

– امکان ثبت نظر و رأی به تصاویر برای کسب و کارهای مختلف و استافده از بازخوردهای دیگران

– امکان اعلام حضور در اماکن گوناگون شهری

– امکان درخواست اسنپ برای رفتن به مکان‌های مختلف در شهر تهران

– قابلیت ثبت سفارش از رستوران‌های مختلف

– قابلیت جستجوی مکان‌های اطراف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dunro1 85x150 - دانلود دانرو - راهنمای شهر 3.0.1 - نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید dunro2 85x150 - دانلود دانرو - راهنمای شهر 3.0.1 - نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید dunro3 85x150 - دانلود دانرو - راهنمای شهر 3.0.1 - نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید dunro4 85x150 - دانلود دانرو - راهنمای شهر 3.0.1 - نرم افزار معرفی اماکن شهرهای مختلف برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR