دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 – باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 - باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Wings of Steel برای اندروید

| بازی باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Wings of Steel 0.3.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Illusion Magic Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر گرفته‌ایم، شما را به یک چالش با موضوع نبردهای هوایی دعوت می‌کند. اگر همواره در رویای خلبان شدن و حضور در کابین هواپیما بوده‌اید، در این بازی فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید مهارت خود را به عنوان یک خلبان نظامی به نمایش بگذارید. باله‌های آهنین، یک شبیه‌ساز جنگی است که در حال و هوای جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده می‌شود‌؛ جایی که ملل مختلف حاضر در جنگ، نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از طرق مختلف بر دشمنان خود پیروز شوند.

ترکیبی از شبیه‌سازی گرافیکی 3 بعدی، فیزیک واقع‌گرایانه کنترل و هدایت هواپیماها، گیم‌پلی بسیار جذاب و پرتنش، امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان و … از جمله خصوصیات قابل توجه در مورد این بازی به شمار می‌روند. از این روی به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از دوست‌داران تجربه نبردهای هوایی در سال‌های جنگ جهانی دوم هستید، بازی باله‌های آهنین را از دست نداده و مهارت خود را به عنوان یک خلبان نظامی به اثبات برسانید. هم اکنون می توانید بازی Wings of Steel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Wings of Steel :

– دارا بودن ده‌ها مدل مختلف از هواپیما و کشتی‌ها جنگی مطابق با واقعیات تاریخی جنگ جهانی دوم

– شبیه‌سازی بسیار عالی محیط‌های زیبا و دیدنی از سراسر دنیا

– تغییرات واقع‌گرایانه آب و هوا

– امکان تغییر در مشخصه‌های فنی و نظامی هواپیماها

– دارا بودن ده‌ها ماموریت مختلف و چالش‌برانگیز

– امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Wings of Steel2 150x84 - دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 - باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Wings of Steel3 150x84 - دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 - باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Wings of Steel4 150x84 - دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 - باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Wings of Steel1 150x84 - دانلود بازی Wings of Steel 0.3.2 - باله‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 + 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR