دانلود Clibor 2.3.2E – نرم افزار مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز

دانلود Clibor 2.3.2E - نرم افزار مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز

 

دانلود Clibor

| نرم افزار مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز |

 

Clibor 2.3.2E نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به واسطه‌ی آن می‌توانید با سهولت بیشتری کلیپ بورد ویندوز را مدیریت کنید. این نرم افزار با امکاناتی که دارد، عملکرد کلیپ بورد سیستم را بهبود می‌بخشد تا شما بتوانید به شکل بهتری از امکانات این حافظه پرکاربرد در ویندوز بهره ببرید. آیا تا به حال در فکر داشتن یک کلیپ بورد انعطاف پذیر و سریع‌تر بوده‌اید؟ حافظه‌ی کلیپ بورد، بخشی از حافظه رم در ویندوز است که هرآنچه در سیستم کپی می‌کنیم به طور موقت در آن قرار می‌گیرد. مشکل حافظه کلیپ بورد این است که در هر لحظه فقط یک نوع دیتا (عکس یا متن) می‌تواند در آن قرار بگیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری رایگان و کاربردی را آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید عملکرد کلیپ بورد را بهبود بخشید.

وظیفه اصلی کلیپ بورد ویندوز، کپی و نگهداری اطلاعات در حافظه موقت است. هنگامی که یک کاربر متن یا محتوایی را کپی می‌کند، آن اطلاعات در حافظه کلیپ بورد ذخیره می‌شود. سپس کاربر می‌تواند این اطلاعات را در نقاط دیگری از سیستم خود یا در برنامه‌های دیگر وارد کند. اگر به دنبال ابزاری برای ارتقای عملکرد کلیپ بورد سیستم هستید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. این نرم افزار با دارا بودن ده‌ها آپشن مختلف به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید امکانات کلیپ بورد را ارتقا دهید از جمله‌ی این امکان می‌توان به امکان مشاهده تاریخچه کلیه دیتاهای قرار گرفته در کلیپ بورد و ده‌ها قابلیت کاربردی دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Clibor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Clibor :

– امکان ثبت عبارات پرتکرار

– قابلیت Copy/Paste با تکنیک FIFO/LIFO

– امکان تغییر دادن فرمت عبارات متنی قرار گرفته در کلیپ بورد

– قابلیت جستجو و جایگذاری عبارات متنی در کلیپ بورد

– پشتیبانی از REGEX

– پشتیبانی از Unicode

– قابلیت رمزنگاری کلیپ بورد و دسترسی به تاریخچه محتوا

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clibor.cover1  300x93 - دانلود Clibor 2.3.2E - نرم افزار مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز Clibor.cover2  300x168 - دانلود Clibor 2.3.2E - نرم افزار مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR