دانلود draw.io 23.1.5 x86/x64 – نرم افزار ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت

دانلود draw.io 19.0.2 x86/x64 - نرم افزار ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت

 

دانلود draw.io

| نرم افزار ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت |

 

draw.io 23.1.5 x86/x64 نرم افزاری جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه ساخت دیاگرام و سازماندهی کارها است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در یک محیط امن و زیبا، انواع دیاگرام، فلوچارت و جریان‌های کاری را به صورت بصری ترسیم کنید و آن‌ها را به تصویر بکشید. اگر که شما نیز علاقه‌مند به سازماندهی کلیه جزئیات زندگی خود هستید و می‌خواهید که تمامی لحظات کاری خود را طبق یک زمان‌بندی دقیق پیش ببرید، در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری مخصوص به این کار را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم که می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند.

این نرم افزار، یکی از ساده‌ترین ابزارهای موجود در زمینه ترسیم دیاگرام و فلوچارت است که با دارا بودن امکاناتی گسترده، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید دیاگرام‌هایی دقیق و باجزئیات را بسازید. محیط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده طراحی شده و همه کاربران صرف‌نظر از سطح آشنایی با مهارت‌های کامپیوتری‌شان می‌توانند از مزایای این برنامه بهره ببرند. این نرم افزار، بر خلاف انواع دیگر راهکارهای آنلاین، یک فضای بدون نیاز به اینترنت را برای ترسیم دیاگرام‌ها در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید ترسیم‌های خلاقانه‌ی خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارید و با امکاناتی گسترده و جامع، تمام انتظارات خود در این زمینه را برآورده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار draw.io را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار draw.io :

– امکان استفاده آسان از ابزارهای ترسیم دیاگرام و فلوچارت

– سادگی در استفاده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و جذاب

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت از پیش آماده شده

– امکان ایمپورت و اکسپورت فرمت‌های مختلف

– امکان انتشار و به‌اشتراک‌گذاری آسان کارها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

draw.io .cover1  300x170 - دانلود draw.io 23.1.5 x86/x64 - نرم افزار ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت draw.io .cover2  300x170 - دانلود draw.io 23.1.5 x86/x64 - نرم افزار ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81/85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR