دانلود SoftActivity TS Monitor 5.6 – نرم افزار نظارت از راه دور بر روی سیستم‌های شبکه

دانلود SoftActivity TS Monitor 5.6 - نرم افزار نظارت از راه دور بر روی سیستم‌های شبکه

 

دانلود SoftActivity TS Monitor

| نرم افزار نظارت از راه دور بر روی سیستم‌های شبکه |

 

SoftActivity TS Monitor 5.6 نام نرم افزاری است که با دارا بودن امکاناتی مفید و کاربردی، کارشناسان شبکه را قادر می‌سازد تا بر روی سیستم‌های خود به صورت از راه دور نظارت داشته باشند. مسئله‌ای که مدیران یک شبکه به طور دائم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نظارت بر فعالیت کاربران و ذخیره‌سازی اقدامات آن‌ها در طول زمان‌های کاری است. به عنوان مثال، مدیر یک سازمان انتظار دارد که کارکنان مجموعه در تمامی ساعات مشغول به انجام فعالیت‌ها و وظایف تعریف شده باشند. این در حالی‌ست که در دسترس بودن شبکه اینترنت، این امکان را به دیگران می‌دهد که بتوانند به ده‌ها وب‌سایت غیرمرتبط، اپلیکیشن‌های ارتباطی و … دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب، نیاز به نرم افزاری که بتواند فعالیت کاربران را مدیریت و نظارت کند، به خوبی در چنین مجموعه‌هایی حس می‌شود.

این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا فعالیت کلیه کاربران شبکه داخلی و یا شبکه از راه دور را کنترل کرده و از اقدامات در حال انجام توسط هریک از آن‌ها، طی بازه‌های زمانی مختلف اسکرین‌شات بگیرید. این اپلیکیشن می‌تواند لاگ‌های کاملا دقیقی از فعالیت کاربر را ذخیره نماید و به عنوان مثال نشان دهد که کاربر در ساعات مختلف از زمان‌های کاری، مشغول به استفاده از چه نرم افزارهایی بوده و تا چه میزان از مدت زمان کاری او مفید یا غیرمفید بده است. هم اکنون می توانید نرم افزار SoftActivity TS Monitor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SoftActivity TS Monitor :

– امکان ذخیره کردن لاگ از فعالیت کاربران شبکه

– توانایی مانیتور کردن دقیق فعالیت‌های کاربر

– مناسب برای سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بزرگ

– امکان گزارش‌گیری از فعالیت کاربران طی بازه‌های زمانی مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SoftActivity TS Monitor.cover1  300x187 - دانلود SoftActivity TS Monitor 5.6 - نرم افزار نظارت از راه دور بر روی سیستم‌های شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR