دانلود ON1 Portrait AI 2021.5 v15.5.0.10403 – نرم افزار ویرایش حرفه ای پرتره

ON1 Portrait AI - دانلود ON1 Portrait AI 2021.5 v15.5.0.10403 - نرم افزار ویرایش حرفه ای پرتره

 

دانلود ON1 Portrait AI

| نرم افزار ویرایش حرفه ای پرتره |

 

ON1 Portrait AI رتوش بدون نقص چهره را فقط با یک کلیک برای شما فراهم می کند تا دیگر نیازی به برنامه های گرافیکی گران قیمت و پیچیده نداشته باشید. این برنامه از روش یادگیری ماشین استفاده می کند تا تمام چهره های موجود در عکس شما را پیدا کند و به صورت خودکار جلوه ای عالی از آن ها ایجاد کند. این روش هر صورت را تجزیه و تحلیل می کند و دقیقا مقدار مناسبی از روتوش را به پوست، چشم و دهان می افزاید و یک نتیجه حرفه ای و بی نقص را به شما می دهد. گزینه های رتوش در عین سادگی شگفت انگیز هستند و می توانند به کاربران در صاف و شفاف کردن پوست، کاهش درخشش، از بین بردن لکه ها، بهبود زوایای صورت و سفید شدن چشم و دندان ها و… کمک کنند.

در این برنامه کاربردی و جالب همه چیز اتوماتیک است اما شما کنترل دستی کامل بر تنظیمات و افکت های مختلف را نیز دارید. می توانید موقعیت چشم و دهان را به صورت دستی تنظیم کنید، رنگ های متنوع را برای ماسک پوست استفاده کنید و از قلمو ها برای از بین بردن لکه هایی که به صورت خودکار حذف نشده اند استفاده کنید. مهم ترین توانایی و ویژگی ON1 Portrait AI که بسیار کاربردی است امکان اعمال افکت های خاص به هر چهره است و هر چهره کنترل ها و تنظیمات مستقلی خواهد داشت به عنوان مثال می توانید از تنظیمات مختلفی برای عروس و داماد در عکس های عروسی استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های ON1 Portrait AI:

– امکان ذخیره تنظیمات دلخواه برای اعمال سریع بر رروی تصاویر
– دندان ها و لب ها به طور خودکار تشخیص داده می شوند تا لبخندی روشن داشته باشید
– چشم ها به طور خودکار شناسایی و ترمیم می شوند تا سفیدی چشم ها روشن و عنبیه تیز شود
– امکان حذف خودکار و دستی لکه های پوست صورت
– پوستی بی عیب اما طبیعی به وجود می آورد
– شکل و نورپردازی را بهینه می کند

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 320 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR