دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر

دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر

 

بازی Paranautical Activity نام یکی از جدیدترین بازی کم حجم اکشن اول شخص است که با خلاقیت و نوآوری فراوان چندی پیش توسط کمپانی CodeAvarice برای کامپیوتر طراحی و روانه بازار شد . در بازی Paranautical Activity با تلفیق سبک اکشنهای اول شخص کلاسیک مانند  Doom و  Quake با عنوانهایی مدرن و دارای خشونت بیشتر مانند Binding of Isaac و Spelunky تواسنته سبکی جدید را در اکشن اول شخص خلق کند .

در دوره ای که بازیهای کامپیوتری از حجم و گرافیکهای بسیار بالا بهره میبرند بازی  Paranautical Activity میتواند با نوآوری در گیم پلی و گرافیک بسیار ساده اما جذاب خود تا ساعتها علاقمندان به بازیهای اکشن را سرگرم کند . اگر از علاقمندان به بازی های اکشن و کم حجم هستید فرصت دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط بازی Paranautical Activity :

 

pa02s

 

pa04

 

Paranautical-Activity-3

 

Paranautical-Activity-2013-02-15-20-27-01-57

 

b

 

 

Paranautical Activity combines the classic FPS action of games like Doom and Quake, with the randomness and difficulty of modern roguelikes like Binding of Isaac and Spelunky

 

 

توضیحات نصب بازی :

–     پس از استخراج بازی با فایل Bin مواجه میشوید که باید آنرا توسط نرم افزار Daemon tools باز کنید و با فایل Setup بازی را نصب نمایید .

 

 

note - دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Paranautical Activity برای کامپیوتر حجم : 154 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Paranautical Activity | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR