دانلود Microsoft Paint 11.2309.24.0 – نسخه جدید نرم افزار نقاشی دیجیتال مایکروسافت (پینت)

دانلود Microsoft Paint 11.2309.24.0 - نسخه جدید نرم افزار نقاشی دیجیتال مایکروسافت (پینت)

 

دانلود Microsoft Paint

| نسخه جدید نرم افزار نقاشی دیجیتال مایکروسافت (پینت) |

 

Microsoft Paint 11.2309.24.0 نام یک نرم افزار آشنا و کاربردی برای کلیه کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که همه‌ی ما حداقل یک بار آن را اجرا و با آن کار کرده‌ایم. پینت (Paint)، ابزار پیش‌فرض و ساده‌ی سیستم‌عامل ویندوز برای نقاشی دیجیتالی بود که از همان نسخه‌های پیشین تاکنون در ویندوز پابرجا بوده و هنوز هم بسیاری از کاربران، آن را برای انجام عملیات مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند. Microsoft Paint یک برنامه گرافیکی ساده و رایگان است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده و از سال 1985 تاکنون در سیستم عامل ویندوز وجود داشته و به عنوان یک ابزار پیشفرض در ویندوز عرضه شده است. تا همین چند ماه قبل، پینت به نسبت نسخه‌ قدیمی خود تفاوت چندانی نداشت و به همان امکانات ابتدایی بسنده می‌کرد؛ ولی با انتشار نسخه جدید ویندوز 11، این ابزار نیز تغییر و تحولات چشم‌گیری را با خود به همراه داشته است.

مایکروسافت پینت یک برنامه کاملاً ساده و کاربرپسند بود که به کاربران اجازه می‌داد تا بتوانند تصاویر ساده را ایجاد و ویرایش کنند. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم مافزار می توان ترسیم خطوط، اشکال هندسی ساده، تغییر اندازه و شکل دادن به تصاویر، و اعمال رنگ و قلم روی آنها را انجام داد. اکنون در نسخه جدید این نرم افزار، شما می‌توانید از امکانات هوش مصنوعی پینت هم در این ابزار استفاده کنید و به شکلی هوشمندانه، بک‌گراند تصاویر را حذف کنید و با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی این برنامه، خلاقیت خود را در نقاشی دیجیتال و کارهای گرافیکی به نمایش درآورید. امکان کار با لایه‌ها، حذف بک‌گراند و کار با تصاویر بدون پس‌زمینه و … از دیگر امکانات نسخه جدید این نرم افزار به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Paint را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Microsoft Paint :

– فراهم‌سازی محیطی ساده و جذاب برای طراحی‌های حرفه‌ای

– مجهز بودن به هوش مصنوعی Paint Cocreator برای ساخت تصویر و آثار گرافیکی با وارد کردن دستور (مشابه ChatGPT)

– امکانات ویرایش حرفه‌ای تصاویر شامل برش، چرخش، تغییر سایز، ابزارهای پیشرفته‌ی طراحی و ترسیم

– امکان حذف پس‌زمینه‌ی تصاویر با کمک هوش مصنوعی با دقت بسیار بالا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Paint.cover1  300x169 - دانلود Microsoft Paint 11.2309.24.0 - نسخه جدید نرم افزار نقاشی دیجیتال مایکروسافت (پینت) Microsoft Paint.cover2  300x169 - دانلود Microsoft Paint 11.2309.24.0 - نسخه جدید نرم افزار نقاشی دیجیتال مایکروسافت (پینت)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 65.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR