دانلود Tim 1.0 – ساخت و نصب بسته‌های قابل حمل برنامه‌ها

دانلود Tim 1.0 - ساخت نسخه نصبی از بسته‌های قابل حمل برنامه‌ها

 

دانلود Tim

| ساخت و نصب بسته‌های قابل حمل برنامه‌ها |

 

Tim 1.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز است که از طریق آن کاربر می‌تواند برای اپلیکیشن‌های قابل حمل (پرتابل)، نسخه نصبی ایجاد کند. به منظور دسترسی‌پذیری و سازگاری بهتر، بسیاری از نرم افزارها در قالب یک بسته نصبی ارائه می‌شوند که بعد از نصب بر روی سیستم، شرتکات مخصوص آن‌ها در استارت منو دسکتاپ در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال، برخی ترجیح می‌دهند که به جای نسخه نصبی، از برنامه‌های قابل حمل یا اصطلاحا پرتابل استفاده کنند. اپلیکیشن‌های پرتابل مزایای متعددی دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به امکان جابه‌جایی آسان بین سیستم‌های مختلف اشاره کرد. با این وجود، در پاره‌ای از اوقات ممکن است این نیاز برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک بسته‌ی قابل حمل از برنامه‌ موجود را به نسخه نصبی آن تبدیل کنید. شاید تصور شما هم این باشد که چنین امکانی میسر نبوده و تنها راه موجود، تهیه بسته نصبی به شکل مجزا است. اما در این مطلب، راهکاری را به شما معرفی می‌کنیم که از طریق آن بتوانید از برنامه‌های پرتابل خود نسخه نصبی بسازید.

این نرم افزار که در قالب یک ابزار رایگان و متن‌باز توسعه یافته به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید بسته‌های پرتابل از برنامه‌های خود را به راحتی در سیستم نصب کنید. این برنامه در واقع اینگونه کار می‌کند که از هر بسته‌ی قابل حملی از برنامه‌ها، یک نسخه نصبی از آن را در پوشه Program Files قرار می‌دهد که در کنار آن، شما می‌توانید به امکاناتی همچون شرتکات مخصوص در دسکتاپ، استارت منو همچنین بسته‌ی حذف (Uninstaller) نیز دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Tim را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Tim :

– امکان ساخت بسته نصبی از برنامه‌های پرتابل

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

– سازگاری با انواع برنامه‌های قابل حمل

– امکان ساخت شرتکات‌ها، Uninstaller و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tim.cover1  257x300 - دانلود Tim 1.0 - ساخت و نصب بسته‌های قابل حمل برنامه‌ها Tim.cover2  300x271 - دانلود Tim 1.0 - ساخت و نصب بسته‌های قابل حمل برنامه‌ها

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR