دانلود HitPaw Photo Enhancer 1.0.0.3 – نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

دانلود HitPaw Photo Enhancer 1.0.0.3 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

 

دانلود HitPaw Photo Enhancer

| نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر |

 

HitPaw Photo Enhancer 1.0.0.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند کیفیت تصاویر خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشد و نتیجه‌ای عالی تحویل بگیرد. همه ما ممکن است با شرایطی مواجه شده باشیم که یک تصویر زیبا و خاطره‌انگیز، از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد و شرایط نیز به نحوی نباشد که بتوان مجددا همان صحنه را در قالب یک تصویر جدید به ثبت رساند. در چنین شرایطی شاید تصور کنید که هیچ راهی برای حل مشکل وجود نداشته و باید به نحوی با همان تصویر بی‌کیفیت و یا تار کنار آمد. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند تنها با یک کلیک، تصاویر شما را تا حد قالب توجهی بهینه‌سازی کند و جلوه‌ای زیبا به آن ببخشد.

این نرم افزار مجهز به یک تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته است که می‌تواند کیفیت عکس‌های شما را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهینه‌سازی کند و بدین ترتیب یک خروجی زیبا و جذاب از تصویر به شما بدهد. این برنامه قادر است جزئیات تصویر فراخوانی شده شما برای اعمال اصلاحات را تشخیص دهد و آن‌ها را به طور کامل بازسازی کند. حتی اگر که تصویر شما به دلیل بزرگ‌نمایی کیفیت لازم را از دست داده بود، باز هم این برنامه می‌تواند طی چند کلیک ساده مشکل موجود را برطرف کند و تصویر مورد نظر را در سایز و اندازه دلخواه‌تان با کیفیتی مطلوب درآورد. هم اکنون می توانید نرم افزار HitPaw Photo Enhancer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HitPaw Photo Enhancer :

– امکان زیباسازی منظره‌ها و ضبط و نگهداری تصاویر خاطره‌انگیز

– امکان بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

– از بین بردن تاری تصاویر و اصلاح ایرادات آن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HitPaw Photo Enhancer.cover1  300x170 - دانلود HitPaw Photo Enhancer 1.0.0.3 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر HitPaw Photo Enhancer.cover2  300x170 - دانلود HitPaw Photo Enhancer 1.0.0.3 - نرم افزار بهینه‌سازی کیفیت تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR