دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF

دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF

 

دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF

 

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها کتابی جامع در زمینه تاریخچه نام ها و رنگ پرچم کشورهای جهان می باشد. بسیاری از ما نمی دانیم که نام و پرجم برخی کشورها جهان ، داری معانی عمیقی می باشد که بر گرفته از فرهنگ و تمدن مردم آن سرزمین است . برای مثال پرچم 3 رنگ کشور عزیزمان ایران را در نظر بگیرید که در هر رنگ آن معانی مقاوت ، آزادی ، و آرامش وجود دارد . شاید به دلیل کثرت کاربرد نام و پرچم کشورهاست که کمتر کسی را میتوان یافت که به معنا و مفهوم نهفته در آنها توجه نماید . از این رو برای این ساعت تصمیم داریم دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF را تقدیم شما عزیزان کنیم .

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها برای آشنایی کاربران با اسامی و پرچم کشور های مختلف دنیاست که در 273 صفحه و به صورت کاملا فارسی در قالب یک کتاب گردآوری شده است . به دلیل اهمیت اطلاع از نام کشور ها در میادین ورزشی و یا دیدار های سیاسی ، پیشنهاد می کنیم کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از مطالعه ی آن لذت ببرید .

 

نام کتاب:  کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها

نام نویسنده : رسول خیراندیش و سیاوش شایان
فرمت کتاب : PDF
تعداد صفحات : 273
زبان : فارسی

 

 

note - دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF فرمت : EXE

chart pie - دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF حجم : 4 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR