دانلود Search my Files 13.0 – نرم افزار جستجوی حرفه ای فایل ها

دانلود Search my Files 10.0 - نرم افزار جستجوی حرفه ای داده ها

 

دانلود Search my Files

| نرم افزار جستجوی حرفه ای فایل ها |

 

Search my Files 13.0 نرم افزاری جدید به منظور جستجوی انواع فایل ها و داده ها در هارد دیسک رایانه شماست. نرم افزارهای گوناگونی بدین منظور توسعه داده و به بازار عرضه شده اند ، به کمک این نرم افزار می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به انواع داده های خود در بخش های مختلف هارد دیسک دسترسی پیدا کنید. Search my Files با ترکیب توابعی پیشرفته در قالب محیط کاربری ساده و زیبا ، به کاربران این امکان را می دهد که بهترین نتایج جستجو را در جستجوی فایل ها و فولدرهای مورد نظرتان مشاهده کنید.

به لطف قابلیت های حرفه ای و قابل شخصی سازی این نرم افزار ، شما می توانید محل جستجو را با کلمات کلیدی و اعمال فیلترهای مورد نظرتان تعیین کنید و به سرعت به فایل یا دایرکتوری مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. از جمله این فیلترها می توان به نام فایل ها ، فرمت ، سایز ، تاریخ و … اشاره کرد. علاوه بر این ها این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فایل های تکراری را شناسایی کنید و از محل دقیق فایل ها ، اطلاعات مرتبط با آنان و… مشخصاتی جامع را به دست آورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Search my Files را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Search my Files :

– دارا بودن توابع بسیار پیشرفته برای جستجوهای شما

– دارا بودن محیط کاربری اسان و زیبا برای کارکرد متناسب با هر سطح از دانش کامپیوتری

– امکان اعمال فیلترهای مختلف برای دستیابی سریع تر به فایل ها

– جستجوی فایل ها ، دایرکتوری ها و … بر اساس نام ، حجم ، پسوند فایل

– امکان مشاهده فایل های تکراری ، محل قرارگیری در هارد دیسک و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR