دانلود Linasoft Virtual Drive Manager 1.1 – ساخت درایو مجازی برای دسترسی سریع به محتوای پوشه‌ها

دانلود Linasoft Virtual Drive Manager 1.1 - ساخت درایو مجازی برای دسترسی سریع به محتوای پوشه‌ها

 

دانلود Linasoft Virtual Drive Manager

| ساخت درایو مجازی برای دسترسی سریع به محتوای پوشه‌ها |

 

Linasoft Virtual Drive Manager 1.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و کم‌حجم به منظور ساخت درایو مجازی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید تا هر تعداد درایو جدید در سیستم ایجاد کنید و با کلیک بر روی آن، به پوشه انتخابی خود در ویندوز هدایت شوید. همانطور که می‌دانید، فولدرها در ویندوز روشی هستند که به شما امکان می‌دهند فایل‌ها و پوشه‌ها را سازماندهی کنید و آن‌ها را به صورت منظم و ساختارمند نگهداری کنید. در ویندوز، ابزاری تحت عنوان ویندوز اکسپلورر در دسترس است که به کمک آن می‌توانیم در بین پوشه‌ها و فایل‌ها جابه‌جا شده و به اطلاعات خود دسترسی داشته باشیم.

تقریبا همه کاربران، وجود درایو در بخش Computer ویندوز را به عنوان پارتیشن می‌شناسند. اما اگر که تمایل داشته باشید، می‌توانید به صورت مجازی درایوهای متعددی را در این بخش ایجاد کنید و با کلیک بر روی آن‌ها، به پوشه دلخواه خود هدایت شوید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را در دسترس شما قرار می‌دهیم که برای این کار طراحی شده و قادر است با گرفتن یک مسیر مشخص در ویندوز، درایوی با لیبل دلخواه را در کامپیوتر ایجاد کند تا بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری به آن دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Linasoft Virtual Drive Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Linasoft Virtual Drive Manager :

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع

– مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ایجاد درایو مجازی به ازای پوشه‌های پرکاربرد در ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Linasoft Virtual Drive Manager.cover1  300x177 - دانلود Linasoft Virtual Drive Manager 1.1 - ساخت درایو مجازی برای دسترسی سریع به محتوای پوشه‌ها Linasoft Virtual Drive Manager.cover2  300x177 - دانلود Linasoft Virtual Drive Manager 1.1 - ساخت درایو مجازی برای دسترسی سریع به محتوای پوشه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR