دانلود Comsol Multiphysics 5.6.0.401 x64 Win/Linux – نرم افزار شبیه سازی پروژه

دانلود Comsol Multiphysics 5.6.0.401 x64 Win/Linux - نرم افزار شبیه سازی پروژه

 

دانلود Comsol Multiphysics

| نرم افزار شبیه سازی پروژه |

 

Comsol Multiphysics 5.6.0.401 x64 Win/Linux نام یک نرم افزار چند منظورمه و بسیار قدرتمند، به منظور شبیه‌سازی پروژه‌های مهندسی برق، شیمی، مکانیک، فیزیک، نجوم و … است که می‌تواند آزمایشات شما را در محیطی همچون واقعیت شبیه‌سازی کند. این ابزار، که در واقع ابزاری جهت شبیه‌سازی در انواع زمینه‌های مهندسی برق، مکانیک، کنترل جریان، شیمی و … است، شما را قادر می‌سازد با بهره‌گیری از انواع شیوه‌های عددی مختلف، مدل‌سازی و شبیه‌سازی‌های مبتنی بر فیزیک را انجام داده و از نتایج آن برای تحقیقات خود استفاده کنید.

این نرم افزار با دارا بودن 30 افزونه مختلف، محیط کاری خود را برای تبدیل به آزمایشگاهی حرفه‌ای جهت مدل‌سازی و شبیه‌سازی در زمینه‌های برق، مکانیک، شیمی و … گسترش می‌دهد. نرم‌افزار مذکور، به عنوان یک محیط کاربری کاملا جامع برای توسعه محصولات مختلف در زمینه‌های گوناگون طراحی شده است؛ به گونه‌ای که برای سایر زمینه‌های کاری هیچ نیازی به تغییر محیط نرم افزار نباشد. در نمای مدل‌سازی، شما می‌توانید به سادگی مدل خود را در آزمایش قرار دهید و به انواع گزینه‌های آن از جمله شکل هندسی، تنظیمات فیزیکی، شرایط مرزی و … دسترسی آسان داشته باشید. از سایر امکانات این نرم افزار، قابلیت تعامل با نرم‌افزارهای تخصصی از جمله Matlab و Catia است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Comsol Multiphysics را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Comsol Multiphysics :

– قابلیت طراحی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی انواع پروژه‌های برق، مکانیک، شیمی، کنترل جریان، فیزیک و …

– عدم نیاز به مراجعه به نرم‌افزارهای مشابه دیگر و فراهم‌سازی یک محیط کاربری جامع

– امکان محاسبه و آنالیز در زمینه‌های کنترل جریان مایعات، گازها، میدان‌های الکترومغناطیسی و …

– قابلیت ارتباط با نرم‌افزارهای متلب و کتیا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR