دانلود iNetFusion 3.2.0 – بهینه سازی پهنای باند و سرعت اینترنت

دانلود iNetFusion 3.2.0 - بهینه سازی پهنای باند و سرعت اینترنت

 

دانلود iNetFusion

| نرم افزار بهینه سازی پهنای باند و سرعت اینترنت |

 

iNetFusion 3.2.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور بهینه سازی سرعت اینترنت و پهنای باند ، با ترکیب تمامی کانکشن های موجود است. به واقع این نرم افزار با استفاده همزمان از تمامی کانکشن های موجود ، به شما این امکان را می دهد که فایل های خود را با سرعت بسیار بیشتری دانلود کنید ، همچنین سرعت جستجوی شما در میان صفحات وب نیز به مراتب بهینه سازی خواهد شد. با استفاده از این برنامه ، شما تجربه کاری بسیار سریع تری را در حین باز کردن صفحات وب و یا بارگذاری فایل ها خواهید داشت. این نرم افزار پس از نصب و اجرا ، تمامی کانکشن های موجود را به صورت لحظه ای نمایش داده و شما را قادر می سازد با سرعت و کیفیت بهتری از شبکه اینترنت استفاده کنید.

این برنامه ضمن سازگاری کامل با روش های مختلف ارتباط با اینترنت نظیر دایل آپ ، ADSL ، اینترنت WiFi ، شبکه های 3G یا 4G ، کانکشن های موجود و در دسترس را با هم ترکیب نموده و بهینه سازی چشم گیری را در سرعت اینترنت برایتان فراهم می آورد. علاوه بر این ها ، این برنامه قادر است کیفیت کانکشن های تشخیص داده شده را شناسایی کرده و آنان را با جزئیات دقیقی برایتان به نمایش بگذارد. در تب اپلیکیشن ، شما می توانید به سادگی سرویس ها و نرم افزارهای در حال کار با اینترنت را مشاهده کرده و به هریک از آنان درصدی از پهنای باند را اختصاص دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iNetFusion را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iNetFusion :

– بهینه سازی سرعت و پهنای باند اینترنت با روش هایی هوشمندانه

– دانلود بسیار سریع تر فایل ها با انجام تنظیماتی در کانکشن های موجود

– نمایش نمودارهایی دقیق و منظم در اشکال مختلف

– رابط کاربری زیبا و قابلیت کنترل آسان

– مدیریت اپلیکیشن های در حال کار با شبکه اینترنت

– مناسب برای دانلودرها و افرادی که از دانلود منیجرهای ویندوز استفاده می کنند !

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR